تمجید مورینیو از بازیکن تازه‌وارد چلسی

خلاصه خبر : سرمربی چلسی به تمجید از مدافع تیمش و یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: چلسی شنبه در دیدار هفته بیست و چهارم خود در لیگ برتر انگلیس موفق شد در خانه استون ویلا با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار ابتدا ادن ازر در دقیقه 8 برای چلسی گلزنی کرد. خورس اوکوره دقیقه 48 کار را به تساوی کشاند و در نهایت، برانیسلاو ایوانوویچ در دقیقه 66 گل دوم چلسی را وارد دروازه ویلا کرد تا تیمش را به پیروزی برساند. پس از این دیدار، چلسی با 56 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند تا اختلافش با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی 7 امتیاز باشد. این موضوع چلسی را در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار داده است.

ایوانوویچ که در سال 2008 با کمتر از 10 میلیون پوند از لوکوموتیو مسکو به چلسی پیوسته، در این سال‌ها به یکی از مهره‌های ارزشمند چلسی بدل شده است. ژوزه مورینیو در تمجید از مدافع تیمش اظهار کرد: او خیلی سریع خودش را اضافه کرد و در کارهای تیمی خودش را شرکت داد. او بازیکنی بزرگ است که قلبی بزرگ دارد. چیزی که اهمیت دارد این است که باشگاه در مورد او چه فکرهایی می‌کند. تیم ما بدون حضور او، جان تری و گری کیهیل نمی‌تواند کاری انجام دهد. چلسی متشکل از بازیکنانی مانند ادن ازر، که یک هنرمند است و بازیکنانی مانند ایوانوویچ است.

مورینیو ادامه داد: همه مهاجمان بزرگ دوست دارند گل‌های زیبایی به ثمر برسانند. گلی که ایوانوویچ زد هم عالی بود. اگر گلی که ایوانوویچ زد، گل سوم یا چهارم تیم ما بود، هیچ وقت چنین حسی نداشتم اما او گل برتری و گل پیروزی ما را وارد دروازه حریف کرد. کارهایی که او در باشگاه انجام می‌دهد باور نکردنی هستند. او یکی از بهترین خریدهای تاریخ چلسی بوده است.


کلمات کلیدی: مورینیو چلسی