اومانیا: ترسی از النصر نداریم

خلاصه خبر : مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: النصر در لیگ عربستان خیلی خوب نتیجه گرفته اما ما در گروه‌مان صدرنشین هستیم.

خبرگزاری تسینم: مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: النصر در لیگ عربستان خیلی خوب نتیجه گرفته اما ما در گروه‌مان صدرنشین هستیم.

 پرسپولیس در شرایطی یکشنبه شب عازم عربستان شد که اگر موفق به شکست النصر شود تا حد زیادی صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مسجل خواهد شد. حتی با نتیجه تساوی هم این تیم صدرنشن گروه خود خواهد ماند اما شکست مقابل النصر خیلی به نفع پرسپولیس نخواهد بود، مخصوصاً اگر دیدار بنیادکار و لخویا برنده داشته باشد که در آن صورت دور برگشت بازی‌ها برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد.

مایکل اومانیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص این دیدار و مسائل مربوط به آن پاسخگوی سؤالات مختلف شد که مشروح آن در زیر می‌آید:

دیدار پرسپولیس با النصر می‌تواند حساس‌ترین بازی این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد، اینطور نیست؟

بله این بازی برای همه ما بسیار مهم است. بازی سختی پیش‌رو داریم و برای کل مجموعه پرسپولیس خیلی مهم است که در این بازی امتیاز بگیریم. ما دو بازی قبلی خود در آسیا را برده‌ایم و اگر در بازی برابر النصر هم پیروز شویم شانس زیادی برای صعود از گروه‌مان به عنوان تیم اول خواهیم داشت.

چقدر از حریف عربستانی خود شناخت دارید؟

من فقط از طریق اینترنت اطلاعات جزئی از تیم النصر به دست آورده‌ام.

می‌دانی که النصر مهاجمان بسیار خطرناکی دارد؟

نه هیچ شناختی از مهاجمان این تیم ندارم. قرار است مربیان، در عربستان النصر را برای ما آنالیز کنند.

النصر بر خلاف پرسپولیس در رقابت‌های داخلی بسیار موفق بوده و با اختلاف صدرنشین لیگ برتر عربستان است ...

برای ما مهم نیست که النصر چه مقامی در لیگ عربستان دارد. ما به این فکر می‌کنیم که در گروه‌مان بهتر از همه تیم‌ها نتیجه گرفته‌ایم و باید این راه را ادامه دهیم.

یعنی هیچ ترسی از النصر ندارید؟

وقتی در آسیا خوب نتیجه گرفته‌ایم، چرا باید از تیمی بترسیم؟ درست است که النصر تیم خوبی در عربستان است اما پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است و در لیگ قهرمانان آسیا این را ثابت کرده است. ما به تمام حریفان خود احترام می‌گذاریم و آنها هم به ما احترام می‌گذارند.

پرسپولیس در بازی با النصر گابریل و حاتمی را در اختیار ندارد. غیبت آنها می‌تواند به نفع حریف‌تان باشد؟

گابریل و حاتمی بازیکنان مهمی برای پرسپولیس هستند و غیبت آنها حریفان را خوشحال خواهد کرد اما مصدومیت در فوتبال طبیعی است و تیمی موفق است که به یک یا دو بازیکن وابسته نباشد. ما یک تیم هستیم و برای موفقیت همه به یک اندازه تلاش می‌کنیم. قرار نیست با 9 نفر به میدان برویم و قطعاً بازیکنان جانشین خوبی برای گابریل و حاتمی داریم.

بعد از مصدومیت شدید گابریل به ملاقات او نرفتی‌؟

نه، فرصت نکردم به دیدن گابریل بروم. از مصدومیت گابریل خیلی ناراحت شدم و روز شنبه هم با او تماس گرفتم و گفتم که نگران نباشد و خیلی زود این دوران تمام می‌شود. مصدومیت همیشه در کمین فوتبالیست‌ها و هر ورزشکاری است و نمی‌توان از آن فرار کند. از عربستان که برگردیم حتماً به دیدار گابریل خواهم رفت.

روز شنبه برای دریافت مطالباتت به باشگاه پرسپولیس رفتی. به نظر می‌رسد از شرایطت در پرسپولیس چندان راضی نیستی...

من برای اینکه مشکلات خود را با مدیر باشگاه مطرح کنم به باشگاه رفتم اما به من گفتند که بعد از بازی با النصر می‌توانم با او صحبت کنم. بعد از بازگشت از عربستان حتماً این کار را خواهم کرد.

اعضای تیم پرسپولیس بعد از بازی با النصر به زیارت خانه خدا خواهند رفت، آیا تو دوست داری به مکه بروی؟

دین من با دین شما فرق دارد اما برای همه مسلمانان دنیا احترام زیادی قائل هستم. تمام اعضای تیم دوست دارند به خانه خدا بروند و من در این سفر کنار تیم خواهم بود. البته نمی‌دانم در آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد و برنامه من چه خواهد بود.

کلمات کلیدی: پرسپولیس