آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با بنیادکار

خلاصه خبر : آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار با بنیادکار در ورزشگاه خانگی تیم ازبکستانی برگزار شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: آخرین تمرین این تیم قبل از رویارویی با بنیادکار امروز (دوشنبه) و از ساعت 18 به وقت محلی در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار آغاز شد. سرخ‌پوشان ساعت 17:15 به وقت محلی، هتل اینترنشنال را ترک کرده و با اتوبوس عازم ورزشگاه تازه تاسیس بنیاد کار شدند. آنها ساعت 17:35 به ورزشگاه محل برگزار مسابقه رسیدند و پس از آماده شدن در رختکن، تمرین خود را از ساعت 18 آغاز کردند.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از آغاز تمرین درباره زیبایی ورزشگاه بنیادکار و تازه تاسیس بودن آن با یکدیگر صحبت می‌کردند. محمود خوردبین در گفت‌وگو با برخی از اعضای تیم عنوان می‌کرد سبک ساخت این ورزشگاه و به ویژه نمای بیرونی آن شباهت زیادی به ورزشگاه ملک فهد ریاض دارد. صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه به رنگ سبز و سفید و صندلی‌های طبقه دوم به رنگ آبی و سفید تزئین شده و رختکن 2 تیم شیک و مجهز و مبله است و فضای زیادی دارد.

* بنرهایی از بازی فردا در ورودی استادیوم، قسمت میکسدزون و سالن کنفرانس خبری و راهروهای ورزشگاه جلب توجه می‌کرد.

* نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس به همراه سرخپوشان در استادیوم حضور یافت و نظاره‌گر تمرین بود.

* تمرین راس ساعت 18 با گرم کردن و دویدن زیر نظر مومنی مربی بدنساز تیم آغاز شد و سرخ‌پوشان پس از آن در 3 گروه به تمرین 5 به 2 و کار با توپ پرداختند. حمید درخشان پا به توپ شد و همراه با سرخ‌پوشان در تمرین 5 به 2 شرکت کرد. سرمربی پرسپولیس در گروهی که خالقی‌فر، میردورقی، علیپور، جعفر پور و دغاغله تمرین 5 به 2 را انجام می‌دادند پا به پای آنها به تمرین پرداخت و کاملا شاداب و سرحال بود. درخشان ترجیح داد در این بخش از تمرین همراه با بازیکنانی که در بازی قبلی در ترکیب اصلی نبودند، تمرین کند.

* حسین عبدی ناظر تمرینات بنگر، صادقیان، نوروزی، نوری، نورمحمدی، حاتمی و خانزاده بود. سایر نفرات تیم در یک گروه 7 نفره و زیر نظر امامی‌فر به کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند و تمرین 5 به 2 پرداختند. پس از 10 دقیقه مسعود مومنی مربی بدنساز تیم سرخ‌پوشان را به حرکات کششی وا داشت. سوشا مکانی و مسعود همامی زیر نظر نادر باقری به تمرین ویژه دروازه‌بانی پرداختند.

* جدی‌ترین بخش تمرین در نصف زمین و زیر نظر حسین عبدی برگزار شد و درخشان بر این بخش نظارت داشت و سرخ‌پوشان را با تشویق‌های خود تشویق می‌کرد. مدافعان و هافبک‌های دفاعی در میانه میدان پا به توپ شده و پس از انتقال توپ به کناره‌ها و یک و دو با عناصر دفاعی و هجومی پرسپولیس در لب خط توپ را به کناره‌های زمین انتقال می‌دادند و سانتر از جناحین و ضربه به دروازه آخرین بخش این تمرین بود که حمید درخشان تاکید خاصی بر این بخش از تمرین داشت.

* سوشا مکانی و مسعود همامی در چند نوبت با واکنش‌های دیدنی خود همه را به تحسین واداشتند.

* سرخ‌پوشان پس از سرد کردن راهی رختکن شده و با اتوبوس به هتل بازگشتند.

* ناظر اردنی مسابقه در تمرین حضور یافت و ضمن ارائه لیست 21 نفره 2 تیم و همچنین موارد و آیتم‌هایی که باید از یک ساعت قبل از مسابقه تا ترک استادیوم به اجرا در آید را به خوردبین ارائه کرده و به سوالات سرپرست پرسپولیس پاسخ داد. خوردبین لباس دروازه‌بانی و لباس بازی پرسپولیس را بار دیگر با ناظران مسابقه کنترل کرد. طلال ناظر اردنی که سخت‌گیری‌های زیادی را در دستور کار خود دارد و پس از 15 دقیقه از ابتدای تمرین از عکاس و خبرنگار سایت باشگاه پرسپولیس درخواست کرد طبق قوانین از ادامه فعالیت خبری خودداری کرده و نظاره‌گر تمرین نباشند. ناظر اردنی به رغم تاکید محمود خوردبین، مبنی بر اینکه این نفرات پرسنل باشگاه و تیم هستند بر رعایت قوانین تاکید کرده و البته بارها از نمایندگان رسانه‌ای باشگاه به خاطر اجرای قانون پوزش طلبید.

* هوای تاشکند مشابه هوای تهران در روزهای گذشته تهران داشته و نهایتا یک درجه سردتر از دمای تهران در هفته گذشته دارد.
    پیش بینی می‌شود بازی فردا در هوایی نیمه ابری برگزار شود.   

* مومنی بدنساز تیم و مسعود جنتی ماساژور تیم در 15 دقیقه پایانی تمرین دور زمین دویده و به تمرین پرداختند.

* امید عالیشاه در حالی پس از پایان تمرین راهی رختکن شد که بسته‌های یخ به پایش بسته بود. عالیشاه گفت: هیچ مشکل خاصی ندارم. یک کوفتگی قبلی بوده و برای بازی مقابل بنیادکار آماده‌ام. انشاالله  گل بزنم یا پاس گل بدهم و یا اینکه بازیکن موثری باشم تا در موفقیت تیمم سهم ویژه داشته باشم. امیدوارم با سربلندی به ایران برگردیم. هواداران دعا کنند تا شرمنده‌شان نشویم.

* علیپور پرشک تیم تاکید کرد پرسپولیس هیچ مصدومی نداشته و تمامی نفرات بدون هیچ مشکلی تمرین کردند.

* سرخ‌پوشان از ساعت 23 طبق برنامه ارائه شده به استراحت خواهند پرداخت و ساعت 9 صبح سه‌شنبه برای صرف صبحانه به رستوران خواهند رفت.


کلمات کلیدی: پرسپولیس