شستشوی نمای ساختمان و سطوح و ضد آب سازی با فناوری نانو در ارتفاع

توضیحات
نام
شرکت هفت یاقوت
موقعیت
شهر تهران
آدرس
تهران- خيابان ایران – پلاک 54 – شرکت 7 یاقوت
تلفن
09128930060
موبایل
09128930060
ایمیل
به روز رسانی 4 سال و11 ماه و 20 روز و 20 ساعت و26 دقیقه 19 ثانیه پیش
یا کریم

شستشوی نمای ساختمان و سطوح و ضد آب سازی با فناوری نانو در ارتفاع (دسترسی با طناب)
شرکت 7ياقوت (سهامی خاص) www.7ir.co

نمای ساختمان به علت قرار گرفتن در معرض بارندگی، باد، آلودگی هوا و … کثیف می شود و از لحاظ بصری تاثیر منفی روی بینندگان (شهروندان) می گذارد که در ذیل به روش های مختلف جهت پاکسازی نما و …می پردازیم :
شستشوی دستی : مخصوص نماها و سطوح صیغلی و درخشان مانند نماهای فریم لس، نماهای کرتین وال، کامپوزیت،HPL و ... که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد.
شستشو با دستگاه واتر جت : واتر جتبه دستگاه آب پاش فشار قوی اطلاق می شود که آب شهری را با فشار بسیار بالا به سطح مربوطه پاشش می کند و در نهایت هرگونه جرم و آلودگی را از سطح مورد نظر می زداید.
دستگاه واتر جت، آب را با فشار 200 تا 300 بار از نازل خارج کرده و جرم و کثیفی را از روی سطح نما و … پاک می نماید.
از دستگاه واتر جت می توان به منظور نماشویی، دیوار شویی، شستن کف و … استفاده کرد.
انواع دستگاه واتر جت :
واتر جت آب سرد
واتر جت آب گرم
واتر جت برقی
واتر جت با موتور بنزینی
واتر جت ثابت مرکزی
شستشو با آب گرم : شستشو با آب گرم جهت استفاده در مکان های صنعتی و مکان هایی که چربی و دوده و آلاینده های مختلفی وجود دارد که به واسطه قدمت (بناهای تاریخی) و یا عدم تحمل فشار آب با بار بالا (200 بار) و آسیب دادن با روش هایی مانند واتر سندبلاست ، آب سرد و … از دستگاه آب گرم استفاده می شود که آب گرم و بخار را با دمای 150 درجه سانتی گراد و با فشار 250 بار به سطح مربوطه تزریق می کند.
و معمولاً جهت شستشو و نظافت مکان هایی مانند آشپزخانه های صنعتی ،پالایشگاه های نفتی، تعمیرگاه ها، سقف سالن ها، صنایع مختلف، بناهای تاریخی و همچنین آماده سازی و زیرسازی سطوح قبل از اعمال فرایند رنگ آمیزی استفاده می شود.
واتر سند بلاست :
واتر سند بلاست جهت پاکسازی و نظافت سطوحی با جرم های سخت و رسوب شده مانند دیوارهای سیمانی، آجری و ... که با واتر جت تمیز نمی شوند کاربری دارد.
همچنین از دیگر کاربری های دستگاه واتر سندبلاست مواردی چون تمیز کاری و ایجاد بستر رنگ آمیزی (پاکسازی رسوبات آهکی و رنگ زدایی) و متشکل از دستگاه 400 بار، آب، سیلیس، نازل تزریق و برق 3 فاز می باشد.
بسته به جرم سطوح و رسوبات از سیلیس با دانه بندی های مخصوص به فراخور سطح مربوطه استفاده می شود.
آب که با فشار بسیار بالا به سمت نازل حرکت می کند موجب جذب (مکش) دانه های سیلیس از راه شیلنگ می گردد، لذا شاهد خروج ترکیبی از سیلیس و آب از نازل خواهیم بود.
به عنوان مثال جهت رسوب زدایی بدنه کشتی از تکنیک واتر سند بلاست استفاده می کنند.
واتر به معنی آب، سند به معنی ماسه (سیلیس) و بلاست به معنی پاشیدن می باشد. که در این پروسه دانه های سیلیس از طریق فشار آب که توسط دستگاه 400 بار (واتر جت یا واتر سند بلاست) تأمین می شود به سطوح مد نظر پاشیده می شود که طی این فرآیند کلیه چربی و گرد و غبار و رسوبات موجود بر روی سطوح تمیز شده و سطحی بدور از هر گونه آلودگی خواهیم داشت.
کاربری واتر سند بلاست : زنگ زدایی، ماسه زدایی و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی
پس از واتر سند بلاست، گرد و خاک، مواد زائد، رنگ و ... از روی سطوح پاک می شود.
سیستم ضد آب سازی با استفاده از فناوری نانو :
کليه صدمات وارد شده به ساختمان را که علت آن جذب آب است می توان با این فناوری (فناوری نانو) برطرف کرد .
حفاظت از تمامی صدمات ظاهری مثل شوره، قارچ،کپک،کثیف شدگی و ... و همچنین صدمات ساختاری در ساختمان های نوساز و قدیمی .
این فرآیند با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ سطوح، پوشش ضد آب بصورت 360 درجه ایجاد کرده و موجب شکل گیری غشای یک پارچه و غیر قابل نفوذ در برابر نشتی می شود و اثر آب گریزی ایجاد می کند.
این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد (غیر قابل اشتعال) که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به علت قدرت نفوذ ذرات نانو آن قادر است در برابر سایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای مدت طولانی حفظ نماید.
دیگر خدمات در ارتفاع
پوشش چوب ترمو (نما) با استفاده از رزین و روغن چوب ترمو با ضمانتنامه شرکت
براق کردن سطوح و نما و ضد شوره سازی نماهای قلیایی با رزین خاص و سرکه صنعتی
نصب ،تعمیر و پوسته کنی نمای کامپوزیت در ارتفاع بدون نیاز به داربست
حذف زوائد ساختمانی از نمای ساختمان (برش کاری بر روی نما در ارتفاع)
ضد آب سازی کامل ساختمان و سطوح با بهره گیری از فناوری نانو
اصلاح زوایای لوورهای آلومینیومی و شیدر های نما
ساب انواع سنگ های گرانیت، موزائیک، مرمریت و …
پیچ و رولپلاک سنگ نما
عایق کاری نمای ساختمان
رنگ آمیزی نمای ساختمان

ضد آب سازی سطوح و نما با فناوری نانو
خصوصیات محصول ضد آب کننده :
ارگانو سیلان، ماده ضد آب کننده، محلول در آب
آب گریزی به وسیله نفوذ به لایه های زیرین سطح
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و حرارت (+ 20 سال)
استفاده آسان

همچنین محافظت در برابر :
قارچ ها، شوره زدگی، نفوذ رطوبت، زنگ زدگی، فرسودگی زود هنگام، پوسته شدن، ورقه شدن، نمک ها

ضد آب کننده با قابلیت تنفس
یک ساختمان محافظت نشده وقتی در برابر بارانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت قرار گیرد می تواند طی مدت 6 ساعت بیش از 10 لیتر آب به ازای هر متر مربع را جذب نماید. یک مغازه بتنی در همین شرایط تقریبا 20 لیتر آب جذب خواهد کرد .جذب آب باران صدمات متعدد و جبران ناپذیری را به ساختمان وارد می آورد.
صدمات ناشی از آ ب
الف-صدمات ظاهری :1 - شوره زدگی 2- پوسته پوسته شدن رنگ 3- قارچ ها 4- کپک ها 5 - کثیف شدگی زود هنگام

صدمات ساختاری : 1- واکنش سیلیکات قلیایی 2- یخ زدگی و ذوب شدن پیاپی در مصالح 3- کربونیزاسیون / باران های اسیدی/ سولفاته شدن
4- خردگی آهن آلات به کار رفته در اسکلت ساختمان 5- ایجاد ترک در اثر کاهش انعطاف و افزایش حجم

زایکوسیل نسل جدید فناوری نانو است که به منظور ضد آب سازی سطوح طراحی شده و تنها ماده محلول در آب است که برای ضد آب سازی مصالح ساختمانی استفاده می شود.

همچنین برای سه ویژگی برتر لازم برای مواد ضد آب کننده را در خود دارد زیرا :
1-نانو تکنولوژی است و لایحه های زیرین غیر آلی را در سطح مولکولی ضد آب می کند.
2-دوستدار محیط زیست و به صورت محلول در آب استفاده می شود.
3-این محصول بر پایه شیمی ارگانوسیلیکون و یک ماده واکنشی است، بنابراین با سطح زیر لایه غیر آلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزئی از ساختار آن می شود به همین دلیل ماندگاری طولانی را فراهم می آورد.
خصوصیات : (ضد آب کننده)
این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرا بنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو آن قادر است در برابر سایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای مدت های طولانی حفظ نماید.
ضد آب کننده و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلطک و اسپری بدون فشار امکان پذیر خواهد بود و هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست.
همچنین در آب محلول می شود و یک محلول شفاف مثل آب تشکیل می دهد.
این محصول با سطح بتن و مصالح ساختمانی پیوند شیمیایی ایجاد می کند و هنگامیکه خشک گردید خود را با آن تطبیق می دهد تا سطح را دربرابر آب ورودی محافظت کند.

برخی از کاربردهای ضد آب سازی با فن آوری نانو :
کاربردهای عمومی : 1- ساختمان های موجود و قدیمی 2- سطوح موزائیکی 3- ورقه های سیمانی سقفی 4- محل های فرش شده با بتن 5- استخر، سونا و جکوزی 6- آثار گلی، کاشی و سفال ها 7- سنگ های طبیعی و مصنوعی 8- آجرهای بدون حفاظ 9- مناطق ساحلی

کاربردهای تجاری و بازرگانی : 1- برج های خنک کننده 2- تصفیه خانه فاضلاب 3- لوله های سیمانی و بتنی 4- پله ها 5- تراورس های خط آهن 6- تقاطع های غیر همسطح 7- تونل ها 8- ستون های دریایی 9- باراندازها 10- کارخانه های کشتی سازی
این محصول دارای تائیدیه های ASTM –DIN-ISO-IS از آزمایشگاه ها و سازمان های معتبر بین المللی می باشد.
سایت www.7ir.co و همراه 09128930060 شبانه روز پاسخگوی درخواست های واصله می باشند.
لازم به توضیح است که کلیه عوامل اجرایی شرکت هفت یاقوت دارای بیمه مسئولیت با نام بوده و کلیه صدمات و حوادث احتمالی به عهده شرکت می باشد.
همچنین جهت کلیه خدمات ارایه شده توسط شرکت هفت یاقوت، ضمانتنامه صادر خواهد شد.

با تقدیم احترام
شرکت هفت یاقوت (سهامی خاص)
www.7ir.co


تلفن همراه : 09128930060
کدپستی : 1158763416
ایمیل : info@7ir.co
سایت : www.7ir.co
آدرس دفتر مرکزی: تهران- خيابان ایران – پلاک 54 – شرکت 7 یاقوت


شستشوی نمای ساختمان, تکنیک دسترسی با طناب ROPE ACCESS,نمای ساختمان، شستشوی دستی,نماهای فریم لس,نماهای کرتین وال,کامپوزیت،شستشو با دستگاه واتر جت,نماها،واتر جت,دستگاه آب پاش فشار قوی,دستگاه واتر جت,سطح نما,نماشویی,دیوار شویی,شستن کف,واتر جت آب سرد،واتر جت آب گرم،واتر جت برقی،واتر جت با موتور بنزینی،واتر جت ثابت مرکزی،شستشو با آب گرم,واتر سندبلاست,دستگاه آب گرم,شستشو و نظافت,واتر سند بلاست,فناوری نانو،ضد آب سازی نمای ساختمان،ضد آب سازی سطوح،فرآیند ضد آب سازی،ضد آب کننده نفوذی،پوشش ضد آب،محصولات ضد آب کننده،ضد آب کننده با قابلیت تنفسی،ضد آب سازی مصالح ساختمانی،نانو تکنولوژی ،ضد آب سازی بتن،ضد آب سازی نمای ساختمان،پاکسازی و نظافت,تمیز کاری,رنگ آمیزی,پاکسازی رسوبات،رسوب زدایی,زنگ زدایی,ماسه زدایی و رنگ برداری سطوح,نما,نماهای قلیایی,رزین خاص,پوسته کنی نمای کامپوزیت,بدون نیاز به داربست,نمای ساختمان,برش کاری بر روی نما,در ارتفاع,شیدر های نما،لوورهای آلومینیومی،براق کردن سطوح و نما,آب بندی و درزبندی در ارتفاع, خدمات صنعتی در ارتفاع, مناطق غیر قابل دسترس, تکنیک دسترسی با طناب,آببندی و پرکردن درزها (درزبندی),خدمات آب بندی و درزبندی,ضد آب کردن سطوح بیرونی,بند کشی نمای ساختمان,سطح نما,تعویض شیشه,آب بندی,درزبندی نمای شیشه ای,بدون نیاز به داربست,عایق بندی نمای ساختمان,عایق بندی رطوبت,عایق بندی حرارت,عایق بندی صوت,نمای فریم لس, نمای کرتین وال,بهسازی,بازسازی, ترمیم نمای ساختمان,کامپوزیت پنل آلومینیوم,نمای فریم لس,نمای کرتین وال,لوور آلومینیومی,شیدر دوکی,درز انتقطاع ساختمان,بازشوهای کلنگی ,پیچ و رولپلاک سنگ نما,در ارتفاع,دسترسی با طناب, ROPE ACCESS,پیچ و رولپلاک نماهای سنگی,رولپلاک,پیچ گالوانیزه 6.5 سانتی متری, پیچ و رولپلاک سنگ,سنگ نما, تثبیت سنگ ها, سنگ نما,کارگزاری سنگ, اجرای سنگ نما, رنگ سنگ نما,سنگ, نمای سنگی, سقوط سنگ,کیفیت سنگ, فرآوری سنگ نما, ابعاد سنگ, قطر سنگ ,خدمات صنعتی در ارتفاع,مناطق غیر قابل دسترس,دسترسی با طناب,واتر سند بلاست,رسوب زدایی,رنگ آمیزی صنعتی,رنگ آمیزی سازه های صنعتی,نورپردازی نمای ساختمان,رسوب زدایی,رنگ آمیزی کشتی,شستشو ماشین آلات صنعتی,میشینگ,جوشکاری در ارتفاع,عکسبرداری و فیلم برداری در ارتفاع,ایمن سازی جاده های صخره ای,اجرای دوربین های مداربسته در ارتفاع,کابل کشی در ارتفاع, ROPE ACCESS,شرکت هفت یاقوت, خدمات صنعتی در ارتفاع, کار در ارتفاع, دسترسی با طناب, طراحی و اجرای نما,ترمیم نمای چوب,رنگ چوب,روغن چوب, رزین چوب,نماهای سنگی,پیچ گالوانیزه,رولپلاک های فولادی,رنگ آمیزی نمای ساختمان,خدمات نظافتی سطوح و نما,جرم گیری و شستشوی سطوح و نما,مواد آنتی داست,نمای سنگی,نمای آجری,نمای سیمانی،نمای کامپوزیت،نمای شیشه ای,دستگاه واتر جت,شستشو,ساب کف,شستشو با آب یونیزه,واتر سند بلاست,ضد آب کردن سطوح,بند کشی نمای ساختمان,تعویض شیشه,آب بندی و درزبندی نمای شیشه ای،عایق بندی نمای ساختمان,عایق بندی رطوبت،عایق بندی حرارت،عایق بندی صوت,نمای فریم لس, نمای کرتین وال,در ارتفاع,سیمانکاری در ارتفاع,ساب انواع سنگ,نصب,تعمیر و پوسته کنی نمای کامپوزیت در ارتفاع بدون نیاز به داربست,فیلم برداری در ارتفاع,پوشاندن درز انقطاع,کاور کردن درز انتقطاع ساختمان,برش کاری بر روی نما در ارتفاع,نورپردازی نمای ساختمان,برش کاری در ارتفاع,نما,لوورهای آلومینیومی, فیلم برداری در ارتفاع,کابل کشی در ارتفاع,ایمن سازی جاده های صخره ای,میشینگ,رنگ آمیزی سازه های صنعتی, شرکت 7 یاقوت، مناطق غیر قابل دسترس,رنگ آمیزی در ارتفاع, تکنیک دسترسی با طناب,ROPE ACCESS, رنگ آمیزی,رنگ آمیزی و نقاشی سطوح,رنگ های ساینو اکریلیک واتربیس,انجام رنگ آمیزی,واتر جت,پوسته شدن رنگ,درزگیری,آستر زنی,پرایمر,پروسه رنگ آمیزی,رنگ آمیزی صنعتی,رنگ ها,رزین ها, عایق ها,زنگ زدایی,پوشش رنگ, تمیز کردن سطوح, سندبلاست, واتر سند بلاست, واتر جت, زنگ زدایی, پاک سازی جرم ها,خدمات رنگ آمیزی در ارتفاع,رنگ آمیزی نمای ساختمان,رنگ مولتی کالر,آب گریز,غبار گریز,رنگ آمیزی سازه های صنعتی,دستگاه ایرلس,رنگ آمیزی کشتی ,ترمیم نمای چوب, شرکت 7 یاقوت, تکنیک دسترسی با طناب,ROPE ACCESS, خدمات صنعتی در ارتفاع, مناطق غیر قابل دسترس,چوب,دکوراسیون داخلی,نمای چوبی ساختمان,نمای چوب,زیبایینمای چوب,چوبهاي نما,طراحان و معماران,طراحی و اجرا,رنگ و روغن مخصوص ترمو,رنگ چوب ترمووود,چوبهای ترمووود,رنگهای مخصوص ترمووود,ترمووود,رنگ چوب,بافت اصلی چوب,محافظت سطحی چوب های ترمو,رزین نمای چوبی بیرونی،رزین براق کننده,پوششدهنده چوب,نمای بیرونی,جلادهی نمای چوب,نمای چوب,رزین براق کننده نمای چوب,جلای بهترنمای چوب,رزین نمای چوب بیرونی,ضد آب شدن چوب,رزین براق کننده نمای چوبی


کد آگهی : 74536 بازدید :35928

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های كفسابي و نماشويي 35 مورد
کفسابی و نماشویی و پیچ نما درخشان و کفسابی پاک

کفسابی و نماشویی و پیچ نما درخشان و کفسابی پاک

بهاری
1402/9/4 15:48:44

در بسیاری از زمینه‌ها لایه برداری همیشه روشی خوب برای از بین بردن نقائص و کاستی‌ها و همچنین برای براق‌تر و زیباتر شدن سطوح بوده و می‌باشد؛ سطوح ساختمان‌های تجاری،…

خدمات کفسابی

خدمات کفسابی

کارچی داری
1401/5/19 14:55:21

براق و شفاف کردن انواع سنگها_سنگسابی انواع سنگ مختلف _از بین برنده سیاهی وجرم سنگ وجای هر گونه لکه_کف سابی واحد های نوساز وقدیم ساز_کفسابی در سراسر تهران و اطراف_نماشو…

کفسابی انواع سنگ های هرسین ، دهبید ، خوی ، تراورتن

کفسابی انواع سنگ های هرسین ، دهبید ، خوی ، تراورتن

آقای ساب
1400/8/10 8:41:32

انجام کلیه ی خدمات کفسابی سنگسابی نماشویی پیچ رول پلاک نما انجام میشود شستشوی نما و سطوح با سند بلاست و واترجت و سیستم ابر و طی انجام کلیه امور مربوطه طبق خواسته کار…

قیمت ساب زدن پله / کف سابی پله / ساب زدن پله

قیمت ساب زدن پله / کف سابی پله / ساب زدن پله

آقای ساب
1400/8/10 8:41:20

قیمت ساب زدن پله /کف سابی پله /ساب زدن پله /ساب زدن پایگرد /کفسابی /کف سابی راهرو /ساب زدن راهرو /سنگ سابی پله کفسابی پله و سنگسابی پایگردها با دستگاه مخصوص کفسابی سنگ ت…

اصلاح سنگ سوخته و اسیب دیده و لک شده

اصلاح سنگ سوخته و اسیب دیده و لک شده

آقای ساب
1400/8/10 8:40:58

اصلاح سنگ سوخته و اسیب دیده و لک شده انجام میشود. هموار سازی و از بین بردن ناهمواری ها انجام میشود. جایگذاری سنگ افتاده از نما انجام میشود. ترمیم آسیب شکستگی یا خوردگ…

کفسابی انواع سنگ های دهبیت خوی گوهر امپراطور ...

کفسابی انواع سنگ های دهبیت خوی گوهر امپراطور ...

آقای ساب
1400/8/10 8:40:38

کفسابی انواع سنگ های دهبیت خوی گوهر امپراطور گرانیت موزائیک سرامیک و… براق و آینه ای کردن سنگ های سوخته و کدر شده با لقمه های ایتالیایی نماشویی انواع ساختمان با طنا…

پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ رولپلاک سنگ نما

آقای ساب
1400/8/10 8:40:14

نماشویی انواع ساختمان با طناب راپل بدون نیاز به داربست پیچ رولپلاک سنگ نما و ترمیم سنگ های افتاده نصب و جداسازی انواع تابلو رنگ آمیزی انواع نمای سیمانی و ...

پیچ رولپلاک سنگ نما با پیچ گالوانیزه

پیچ رولپلاک سنگ نما با پیچ گالوانیزه

آقای ساب
1400/8/10 8:40:01

بزرگترین مجری پیچ رولپلاک نما در تهران و استان البرز با بیش از هزار رزومه کاری با ما تماس بگیرید. تلفن همراه :09198591976 آقای ساب اینستاگرام “kafsabi88@ آدرس :تهران نسیم شهر ش…

خدمات نما پیچ و رولپلاک ، شستشو نما ، نورپردازی نما ، پوشش درزانقطاع

خدمات نما پیچ و رولپلاک ، شستشو نما ، نورپردازی نما ، پوشش درزانقطاع

علیرضا امجدیان
1397/6/10 5:15:27

خدمات ارتفاع و نما +++ ارتفاع نورد رستا +++ کار در ارتفاع خدمات نما پیچ و رولپلاک با بهترین کیفیت خدمات نما پیچ و رولپلاک با کمترین هزینه ارتفاع نورد رستا خدمات بدون دار…

اجرای سازه ال اس اف و سی اف اس , پیمانکاری lsf - تهران

اجرای سازه ال اس اف و سی اف اس , پیمانکاری lsf - تهران

امید غفارپور
1397/5/17 9:46:40

اجرای کلیه آیتم های سیستم قاب های سبک فولادی ال اس اف و سی اف اس با مصالح و یا بصورت دستمزدی در سرتاسر ایران . * تعمیرات ساختمان - تاسیسات - تعمیرات آسانسور - بازسازی - ن…

کفسابی

کفسابی

http://kafsabibehnam.com/
1397/5/13 8:59:15

کفسابی,کفسابی بهنام,تعرفه کفسابی,نمونه کار کفسابی,قیمت کفسابی

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شرکت کار در ارتفاع 7 خوشه
1397/3/19 9:29:09

شرکت کار در ارتفاع 7 خوشه (سهامی خاص) مجری خدمات کار در ارتفاع به روش دسترسی با طناب ROPE ACCESS شرکت کار در ارتفاع 7 یاقوت (سهامی خاص) ارائه دهنده کلیه خدمات فنی و مهندسی در ک…

سنگ ساب- كف ساب - سنگسابي

سنگ ساب- كف ساب - سنگسابي

علي جوادي
1396/11/10 11:25:56

سنگسابي انواع سنگهاي ايراني خارجي نو و كهنه طبيعي و مصنوعي 09121710381-09123081389- با ٤٠ سال سابقه استاد كار قديمي و با تجربه واقعي در امر ساب رزين ساب بتونه كاري با چسب بتن كام…

نماشویی شستشوی نما رنگ نما کار در ارتفاع راپل

نماشویی شستشوی نما رنگ نما کار در ارتفاع راپل

سپهرسپید ایرانیان
1396/6/11 11:37:52

شرکت کار در ارتفاع سپهر سپید ایرانیان با مدیریت قوی با 5 سال سابقه درخشان گامی نوین در امور ذیل برداشته است: 1- رنگ آمیزی نما با استفاده از رنگهای واتربیس ( Siliconize )) آب گ…

آرتا مثل هیچکس ..... من دیگه حرفی ندارم !

آرتا مثل هیچکس ..... من دیگه حرفی ندارم !

artacompany
1396/6/11 10:24:48

نماشویی آرتا بزرگترین و مجهز ترین در استان با بیش از 8 سال تجربه و 1000+ نمونه کار شستشو انواع نمای سنگ , شیشه , کامپوزیت , رومی , آجر و... به شیوه مدرن واتر سند بلاست کم هزین…

کفسابی ایتالیایی ، اسید پولیش

کفسابی ایتالیایی ، اسید پولیش

طاهری
1396/6/8 15:05:22

کفسابی ایتالیایی ، اسید پولیش با تخفیف تمام نقاط کشور

شركت نماگلشن - نماشويي و خدمات تخصصي نما

شركت نماگلشن - نماشويي و خدمات تخصصي نما

قناعتی
1396/6/8 9:13:01

شركت نماگلشن – متخصص در ارائه انواع خدمات نماي ساختمان پاكيزگي نما ....آنچه شايسته كسب و كار شماست خدمات تخصصی انواع نماهای ساختمانی را با حرفه ای ها تجربه کنید . دس…

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

0
1396/5/29 12:37:51

کفپوش اپوکسی .شرکت اکام پیچ فردباارایه خدمات کفپوش ورزشی، کفپوش های ورزشی ،کفپوش پیست تارتان ،کفپوش پارکت ورزشی ،کفپوش مخصوص بیمارستان ،کفپوش پلی اورتان ،کفپوش ور…

خدمات کفسابی و نماشویی چشمگیر

خدمات کفسابی و نماشویی چشمگیر

آقای بخشایشی
1396/5/28 14:26:09

خدمات کفسابی و نماشویی (چشمگیر) ساب انواع سنگ ها : ساب سنگ گرانیت ، ساب سنگ مرمریت ، ساب سنگ تراورتن ، ساب سنگ سلسالی ، ساب سنگ گوهره ، ساب سنگ دهبید ، ساب سنگ خوی ، ساب …

كفسابي-سنگ سابي - موزاييك و بتن سابي صدف

كفسابي-سنگ سابي - موزاييك و بتن سابي صدف

فرهادي
1396/5/28 11:41:19

کفسابی و سنگ سابی صدف با کادر مجرب و قابل اطمینان09124654374 با تجربه بیش از 40 سال , و اطلاع رسانی کاملا متفاوت و شفاف آماده ارائه خدمات تخصصی در تبدیل انواع سنگ های ساختم…