نمایشگاه بهاره در ملایر بهار 94

توضیحات
نام
موقعیت
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
به روز رسانی 9 سال و1 ماه و 16 روز و 7 ساعت و12 دقیقه 10 ثانیه پیش
رئیس اداره صنعت و معدن ملایر:
نمایشگاه بهاره در ملایر از ۱۲ اسفندماه آغاز می‌شود
خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بهاره از ۱۲ اسفندماه در این شهرستان گفت: این نمایشگاه با ۹۵ غرفه از ۱۲ اسفند ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
printنسخه قابل چاپ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، داریوش صفاری ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی این شهرستان اظهار داشت: سال گذشته برای تعطیل نبودن نانوایی‌های سطح شهرستان در ایام نوروز طرحی اجرا شد که تعطیلی این واحدها را به 5 قسمت تقسیم کردیم.

رئیس اداره صنعت و معدن ملایر افزود: در این طرح برای 154 نانوایی موجود در سطح شهر به گونه‌ای برنامه‌‌ریزی شد که در هر 3 روز 30 نانوایی را تعطیل کردیم.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح تعداد نانوایی‌هایی که در ایام نوروز باز بودند از 20 درصد در سال‌های گذشته به 80 درصد رسید.

صفاری اظهار داشت: با توجه به نتیجه خوب کسب شده پیشنهاد می‌کنیم امسال نیز برنامه را نسبت به سال گذشته تغییر ندهیم و تنها تعطیلی این واحدها را نسبت به سال گذشته چرخشی کنیم.

وی افزود: بازرس‌های اداره صنعت و معدن نیز در این ایام از نظر کمی بررسی می‌کنند که نانوایی‌هایی که باید فعال باشند. همچنین نانوایی‌ها نیز باید برای این روزها آرد موردنیازشان را تهیه کنند.

وی با اشاره به برگزاری دو طرح نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده در اسفندماه نیز گفت: در طرح فروش فوق العاده براساس نامه‌ای که به فروشگاه‌های سطح شهر داده‌ایم اجناس را با تخفیف 10 الی 15 درصدی ارائه کرده و تابلوی فروش فوق العاده را نیز نصب می‌کنند.

صفاری افزود: در مورد نمایشگاه بهاره نیز محل نمایشگاه انبار اداره غله شهرستان است و مسئولیت آن نیز به اتاق اصناف واگذار شده است.

وی اظهار داشت: وجود 95 غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است که از 12 اسفند ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت ده روز ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر نیز در این جلسه ضمن تاکید بر توجه به کیفیت خوب و قیمت مناسب میوه، گوشت و مرغ عرضه شده در بازار شهرستان برای ایام نوروز گفت: باید جلسه‌ای بین بخشداری‌ها، ادارات و دهیاری‌ها نیز برگزار شود و اولویت را در جانمایی مراکز توزیع باید به نقاط ضعیف‌تر و حاشیه‌ای بدهیم.

صحبت‌الله نجفی اظهار داشت: باید در این ایام فروشندگانی به صورت سیار در سطح شهرستان، شهرهای کوچک و روستاها ساماندهی شده و میوه‌ها را به مردم عرضه کنند.

وی با بیان اینکه نان نیاز اساسی و حیاتی مردم است، تصریح کرد: سال گذشته با استفاده از بازخورد سنوات قبل به جای 20 درصد 80 درصد واحدهای نانوایی شهرستان در ایام نوروز باز بودند و جانمایی، زمان‌بندی و سایر مسائل مربوط به این حوزه به گونه‌ای بود که مشکلی ایجاد نشود.

نجفی با بیان اینکه شهرستان ملایر در ایام نوروز مهمان پذیر است و نان نیز اهمیت بسیار دارد، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تهیه آرد مورد نیاز نیز انجام شود به خصوص در روستاها و شهرهای کوچک با توجه به اینکه تعداد نانوایی‌ها کم است باید این مسئله مد نظر باشد.

وی تاکید کرد: نحوه توزیع آرد نیز مسئله بسیار مهمی است و توزیع باید به صورت نسبی و با توجه به جمعیت مراجعه‌کننده به هر نانوایی و نه به صورت قطعی و یکسان انجام شود.

نجفی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان نیز اظهار داشت: در این نمایشگاه خواستار توجه به بحث کمیت، کیفیت و قیمت‌ها هستیم.

وی همچنین خواستار راه‌اندازی دستگاه‌های کارت‌خوان در این نمایشگاه شد و اظهار داشت: دستگاه‌های خودپرداز سطح شهر نیز با توجه به شلوغی بازار دریافتی در این ایام باید ساماندهی شده وخودپردازها باید فعال باشند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملایر نیز در این جلسه با بیان اینکه قیمت میوه در روزهای پایانی سال توسط وزارت جهاد کشاورزی به صورت کشوری اعلام می‌شود، اظهار داشت: از نظر مقداری میوه، مرغ و گوشت مورد نیاز شهرستان در ایام نوروز تامین شده است و جای نگرانی نیست و تنها مسئله پیش رو نحوه توزیع آن‌ها است.

غلامحسین تقوی با اشاره به اینکه سردخانه‌های شهرستان در حال بارگیری میوه هستند، افزود: بین 20 تا 30 نقطه در سطح شهرستان برای فروش میوه در نظر گرفته شده است و از 25 اسفندماه محموله‌های میوه وارد انبار می‌شود.


کد آگهی : 23694 بازدید :58809

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های فروشگاه زنجیره ای 7 مورد
pos scale

pos scale

کریم زاده
1396/11/29 11:20:34

✓ ترازوي فروشگاهي POS SCALE ✓ صفحه نمايش لمسي ١٥ اينچ ✓ قابليت اتصال به كارتخوان /انواع پرينتر / باركدخوان ✓ قابليت تجهيز به نمايشگر مشتري ✓ داراي حافظه بي نهايت / فو…

تولیدوساخت جدیدترین سازه های بادی

تولیدوساخت جدیدترین سازه های بادی

مجتبی ذاکری بادیسازان
1396/6/4 11:16:09

تولید و ساخت جدیدترین سازه های بادی روز دنیا .همراه با استاندارد کامل شامل استاندارد حین ساخت .دفترچه محاسباتی وشناسنامه دستگاه. که شامل کلیه لوازم بادی شهر بازی ها و…

فروشگاه اینترنتی علیزاده

فروشگاه اینترنتی علیزاده

علیزاده
1396/5/9 9:56:40

فروشگاه الکترونیکی علیزاده 24 فروشگاه اینترنتی علیزاده 24 به عنوان کامل ترین و تخصصی ترین فروشگاه الکترونیکی با هزاران محصول متنوع آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز م…

تولید یخچال و قفسه فروشگاهی

تولید یخچال و قفسه فروشگاهی

عرفانیان
1395/1/18 10:17:15

تولید کننده و تامین کننده انواع تجهیزات فروشگاهی یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی سردخانه های ثابت و متحرک و تونل انجماد و سیستمهای نوین در امر فروشگاه و فروشگاه دار…

فروشگاه خانه و کاشانه هفت حوض تهران

فروشگاه خانه و کاشانه هفت حوض تهران

فروشگاه خانه و کاشانه
1394/7/25 15:20:31

تهران، هفت حوض - (الحاقی آدرس: میدان نبوت (هفت حوض)، کوچه عظیمی نیا تلفن: 77942336 - 021 ساعات کار: 9:30 الی 22:00

فروشگاه خانه و کاشانه در تهران

فروشگاه خانه و کاشانه در تهران

فروشگاه خانه و کاشانه
1394/7/25 15:17:01

شعبه تهران، امین الملک آدرس: خیابان امین الملک (امـــامزاده حسـن)، نبش خیابان لقمان حکیم تلفن: 7-55749716 - 021 :پست الکترونیک ساعات کار: 10:00 الی 14:00 و 16:00 ال…

pikashel - اولین تولید کننده چادر مشکی صنعتی

pikashel - اولین تولید کننده چادر مشکی صنعتی

حاج حسین جعفر زاده
1394/2/16 11:59:43

قابل توجه فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاههای فروش چادر فروش چادر مشکی بصورت عمده با قیمت : 55000 هزار تومان مدیر عامل : حاج حسین جعفر زاده همراه : 09121322048