اسپینر دستی سه پر برگی Leaf

توضیحات
نام
فروشگاه اینترنتی وینسلو
موقعیت
شهر تهران
آدرس
فروشگاه اینترنتی وینسلو
تلفن
021-66962001
ایمیل
به روز رسانی 4 سال و10 ماه و 25 روز و 21 ساعت و21 دقیقه 12 ثانیه پیش
با فیجت اسپینر کاری متفاوتی با دستانتان انجام می‌دهید. این اسباب‌بازی شبیه پنکه سقفی با دو سه پره است. شما می‌توانید آن را بین انگشتانتان بچرخانید و دستانتان را با آن مشغول کنید.
شاید شما هم درباره‌ی فایده‌های فیجت اسپینر شنیده باشید. کم کردن استرس و اضطراب، بالابردن توجه و تمرکز مخصوصا در بیش‌فعال‌ها یا کسانی که بعد از حادثه‌ای دچار اضطراب شده‌اند فیجت می‌تواند از نظر فیزیولوژیکی ما را فعال نگه دارد و با بی‌تحرکی این روزهای ما مقابله کند.

قیمت وینسلو : ۵۹,۰۰۰ تومان

ارسال در تهران کمتر از 3 ساعت و پرداخت در محل - تضمین بهترین قیمت - ضمانت اصالت کالا

فروشگاه اینترنتی وینسلو با عرضه محصولات مختلف در زمینه پزشکی و سلامت، آرایشی و زیبایی ، لوازم خانگی ، محصولات ورزشی ، کالای دیجیتال در برندهای معتبر با گارانتی های اصلی، قیمت مناسب، روش های پرداخت آسان، روش های ارسال متعدد و سریع و سیستم پیگیری سفارشات بستری مناسب برای خرید مطمئن کالاهای با کیفیت و هر آنچه مورد نیاز مصرف کنندگان می باشد را با حذف واسطه های غیر ضروری فراهم نموده است .
تلفن: 66962001-021
وبسایت: www.vinselo.com



کد آگهی : 113670 بازدید :5259

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های یوگا ، ریکی و مدیتیشن 1 مورد
 آموزش يوگا و مديتشن در الهیه

آموزش يوگا و مديتشن در الهیه

لیلی زارعی
1399/8/26 8:30:05

آموزش يوگا : هاتا ، وينياسا ، آشتانگا ، سويينگ ، آيينگار در استوديوى يوگا ( هاتا يوگا تهران - ذِن يوگا ) یوگا محدوده الهیه آموزش یوگا در الهیه موسسه آموزش یوگا در الهی…