ریسه ال ای دی 5ولت و 12 ولت مناسب تابلو ال ای دی شرکت |پرتوسان الکترونیک مفتخر است با معرفی نسل جدید تابلوهای LED ثابت، به منظور ایجاد تسهیل و تحول شگرف در ساخت تابلوهای تبلیغاتی و صرفه جویی فراوان در زمان و هزینه، محصول جدید خود با عنوان ریسه ال ا

توضیحات
نام
ریسه ال ای دی 5ولت و 12 ولت مناسب تابلو ال ای دی شرکت |پرتوسان الکترونیک مفتخر است با معرفی نسل جد
موقعیت
رامهرمز
آدرس
تلفن
09149999050
به روز رسانی 6 سال و11 ماه و 3 روز و 14 ساعت و30 دقیقه پیش
ریسه ال ای دی 5ولت و 12 ولت مناسب تابلو ال ای دی
شرکت |پرتوسان الکترونیک مفتخر است با معرفی نسل جدید تابلوهای LED ثابت، به منظور ایجاد تسهیل و تحول شگرف در ساخت تابلوهای تبلیغاتی و صرفه جویی فراوان در زمان و هزینه، محصول جدید خود با عنوان ریسه ال ای دی (LED) قابل انعطاف تا 180 درجه را به بازار معرفی کند.
این شرکت به پشتوانه پرسنل مجرب، ماشین آلات و کنترلر‌های پیشرفته اروپایی و جذب عمده سرمایه گذاری داخلی محصولات خود را بر اساس استاندارد BS و تحت لیسانس موسسه ملی روشنایی فرانسه به بازار عرضه می‌کند.

o کاهش زمان ساخت تابلو به میزان 80 برابر کمتر از زمان ساخت به روش قدیمی
o استقامت و طول عمر بالا
o قابلیت اجرای طرح های چند لایه موازی با فاصله بسیار کم و بدون ریسک اتصالی
o قابلیت بازیافت و استفاده مجدد از محصول
o نصب بسیار ساده بدون نیاز به نیروی ماهر، تجهیز خاص و فضای کارگاهی
o قیمت مناسب
o تنوع عمده محصول
o بدون صدا و پارازیت و تلفات حرارتی بسیار کم
o کیفیت فوق‌العاده و وزن کم
o مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار
o خرید لامپ فقط به تعداد مورد نیاز برای تابلو (لامپهای LED در بسته های 1000تایی عرضه می‌شوند)
o بدون نیاز به لحیم‌کاری
o شیک و تمیز بودن پشت کار
o تنوع محصول از نظر ولتاژ تغذیه ورودی با سطوح 5، 12 و 24 ولت
o اشغال فضاي محيطي بسيار محدود و زنده سازي نماي داخلي فروشگاه
o تحت نظارت موسسه ملی روشنایی فرانسه
o ساخت با ماشین آلات و کنترلر‌های پیشرفته اتحادیه اروپا
o تولید بر اساس استاندارد BS
o دارای برچسب شبکه بازرسی و نظارت مردمی وزارت صنعت، معدن و تجارت

امروزه تابلوهای LED ثابت یکی از پر کاربرد ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی می‌باشند که با توجه به مزایای متعدد ، بعنوان جایگزینی مناسب برای تابلوهای نئون پا به عرصه ظهور گذاشته‌اند.
در حال حاضر ساخت دستی تابلوهای LED ثابت، نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد، نیروی کار ماهر و فضای کارگاهی مناسب دارد. همچنین پروسه مداوم مدار بندی و لحیم کاری، سلامت کارکنان را به مخاطره میاندازد.
گروه صنعتی پرتوسان مفتخر است با معرفی نسل جدید تابلوهای LED ثابت و صرفه جویی فراوان در زمان و هزینه، محصول جدید خود با عنوان ریسه LED قابل انعطاف تا 180 درجه را به بازار معرفی کند.
این شرکت با پشتوانه پرسنل مجرب، کارخانه مدرن تجهیز شده با ماشین آلات و کنترلرهای پیشرفته اروپایی و نیز جذب سرمایه گذاری عمده داخلی قادر به پوشش بازار مصرف ایران در تولید انواع ریسه های LED قابل انعطاف با کیفیت فوق العاده و تنوع مناسب می‌باشد.
این شرکت محصولات خود را بر اساس استانداردهای BS و ASTM و تحت نظارت مستقیم موسسه ملی روشنایی فرانسه (FLNI) ارائه می‌کند.












Led نوار ریسه ال ای دینوار
نوار led ثابت آماده بدون نیاز به لحیم کاری با تغذیه 5ولت

تابلو led ثابت بدون هیچ گونه لحیم کاری با led از جنس hg
تولید توسط ربات های صنعتی در ایران برای اولین باردر
تحت عنوان نوار ریسه led با قابلیت انعطاف 180 درجه
با تغذیه 5 ولت کار می کند که برای دورحاشیه تابلو روان ها نیز می توانید براحتی استفاده کرد
جایگزین مناسب برای تابلو led بثابت بوده و براحتی هر نوشته وشکلی با آن درست می شود.
در هر متر طول 160عدد led پرنور بکار رفته وبرای هر led یک مقاومت سری شده است که طول عمر آن را بیشتر می کند که می توان براحتی با گارانتی، محصول را به مشتری ارائه کرد
آدرس: تبریز، چهارراه شهناز(چهارراه شریعتی)، بازار، چهل ستون نو، طبقه اول -پ 12


تلفن دفتر : 04135577809
تلفن کارخانه : 04133841234
همراه : 09149999050
www.parto-sun.com
www.partosunelectronic.blogfa.com
www.parto-sun.blogfa.com

پک آماده و کامل ریسه نواری رنگارنگ 5 متری پشت چسب دار با رویه پلاستیکی ضد آب و بهره گیری از تکنولوژی SMD (نسل جدید لامپ های LED) مدل 3528 با حجم 60 اس ام دی در هر متر به همراه آداپتور یا ترانس و کنترل باکس و ریموت کنترل با 16 نوع رنگ قابل تنظیم و 4 حالت نمایش نور و تغییر رنگ اتوماتیک و دارای چیپ هوشمند داخلی
این ریسه LED فوق کم مصرف با دارا بودن ریموت کنترل با بردی بیشتر از 8 متر به شما اختیار کامل برای انتخاب رنگ و تنظیم نور آنرا می دهد.
اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی ویترین و داخل مغازه یا شرکت و غرفه نمایشگاهی خود یا هرجای دیگری را جذابتر و زیباتر کنید سیب 7 به شما این ریسه شگفت انگیز را پیشنهاد می دهد، چون نیازی به هیچ وسیله دیگری ندارید و همه لوازم در این پک در اختیار شما قرار دارد و همچنین نیاز به سیم کش یا وارد بودن به سیم کشی و برق و مسائل و مشکلات ناشی از آن ندارید (برق 12 ولت بی خطر) و همچنین به دلیل انعطافی بودن این نوار میتوانید آنرا به هر شکل و قالبی که میخواهید بر روی دیوار یا سقف یا ویترین و یا هر جای دیگر چسبانده و جذابیت محیط خود را چند برابر کنید.
پس فقط با تهیه این پکیج کامل از سیب 7 و صرف کمی حوصله و ظرافت فضای اتاق یا مغازه و غرفه خود را کاملاٌ و بطور چشمگیری تغییر دهید و زیبایی آنرا دو چندان کنید و با ریموت کنترل و بازی رنگهای جذاب هر بیننده و رهگذری را جادو کنید.
امتیاز دیگر این ریسه این است که می توانید تا حدودی آنرا در هر اندازه ای که میخواهید برش دهید ،هر 9 عدد لامپ (حدود 16.5 سانتیمتر) یه نقطه چین برای برش وجود دارد که میتوانید در هر مضربی از 9 لامپ که دوست دارید آنرا با قیچی ببرید و براحتی استفاده کنید و حتی بین ریسه ها وقفه بیاندازید و قسمتی از آنرا در پائین ویترین و تکه دیگر را به بالای ویترین بچسبانید که برای این کار نیز نیاز به سیم کشی و لحیم کاری از انتهای تکه اول به ابتدای تکه دوم خواهید داشت.
البته در صورت بریدن این ریسه برای استفاده از بقیه آن به صورت مستقل به دلیل آنکه سوکت اتصالی ریسه نخواهید داشت نیاز به سیم کشی و لحیم کاری خواهید داشت که در این مورد باید اطلاعات اولیه در مورد سیم کشی و لحیم کاری داشته باشید. (میتوانید برای تمیزتر در آمدن قضیه از فروشگاههای لوازم الکتریکی با قیمت ناچیزی از این نوع سوکت ها تهیه کنید و سیم های ریسه را به آن متصل کنید)
لامپهای این ریسه نیز از نوع اس ام دی یا فوق کم مصرف با ضمانت عمر طولانی حداقل 50 هزار ساعت می باشد (اگر 6 ساعت شبانه حساب کنیم یعنی از 6 عصر تا 12 شب این لامپ حداقل 22 سال عمر دارد )
ریموت کنترل آن علاوه بر انتخاب رنگ دارای دکمه برنامه ریزی دستی نور برای حالت چشمک زن می باشد
و حالتهای نمایش نور رنگارنگ آن عبارتند از : ملایم - بارقه ای - محو شدن - تغییر رنگ آرام ، مثلاٌ اگر روی حالت SMOTH بگذارید لامپ ها یک در میان روشن و خاموش میشوند و اینجوری به نظر میرسد که نور و رنگ ایجاد شده دارد حرکت میکند.
نور این لامپ قوی و بصورت پرتابی میباشد و نور را بصورت متمرکز با حاشیه های پخشی بر روی مانع روبرویی می اندازد و به دلیل تیز بودن نور آن حتی از فاصله دور نیز قابل رویت میباشد.
یک خرید خوب و ماندنی برای سالها استفاده و با مصرف خیلی خیلی ناچیز (فقط 4.8 وات برای هر متر ریسه ،یعنی اگر کل 5 متر این ریسه را استفاده و روشن کنید مصرف برقی معادل 24 وات خواهید داشت یعنی یک چهارم یک لامپ 100 واتی معمولی) بدون تاثیر در قبض برق و در عین حال نوری خوب و عالی.
در ضمن به دلیل استفاده این ریسه از برق 12 ولت DC شما می توانید با تهیه یا ساختن یک کابل و وصل کردن آن از یک طرف به پورت فندکی یا سیم کشی برق ماشین و از طرف دیگر به کنترل باکس این ریسه میتوانید آنرا برای تزئین داخل ماشین نیز استفاده کنید.
همچنین شما میتوانید برای جاهای بزرگتر این ریسه را اضافه کنید ، مثلاٌ میتوانید 2 بسته از این ریسه بخرید (یعنی مجموعاٌ 10 متر) و انتهای ریسه اولی را به ابتدای ریسه دوم وصل کنید و فضای بزرگتری را پوشش دهید . البته برای اندازه خیلی بزرگتر شاید نیاز به قویتر کردن آداپتور و کنترل باکس داشته باشید تا بتواند برای این مقدار جوابگو باشد (البته آداپتور این پک تا 2 آمپر و کنترل باکس همراه این پک قادر به جوابگویی تا 6 آمپر هم میباشد که میتوان گفت تا حدودی برای ریسه های 10 متری هم کم نمی آورد)

خصوصیات پک کامل ریسه 5 متری SMD رنگارنگ شانزده رنگ ریموت کنترل دار :
یک ریسه فوق کم مصرف از سری جدید لامپهای LED (اس ام دی)
مصرف انرژی سطح A
بهره گیری از تکنولوژی LED و بدون تشعشع امواج مضر و اشعه های UV و IR
با قابلیت برش دادن در اندازه دلخواه و مطلوب (هر 9 عدد لامپ یک خط برش وجود دارد)
دارای پشت چسب دار جهت چسباندن به سطوح صاف
روکش پلاستیکی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به مدار
ریموت کنترل از راه دور برای انتخاب رنگ و نوع رقص نور
نور پرتابی عالی
زیبا نمودن محیط اطراف

مشخصات پک ریسه نواری چسبی 16 رنگ کنترل دار LED 5 متری:
طول ریسه : 5 متر
عرض ریسه : 9 میلیمتر
ضخامت ریسه : 2 میلیمتر
نوع لامپ : سری جدید تکنولوژی ال ای دی و نوع SMD مدل 3528
تعداد لامپ : 60 عدد لامپ در هر متر
رنگ لامپ : هر کدام از لامپها به یکی از رنگهای سبز یا آبی یا قرمز میباشند و به ترتیب RGB یعنی قرمز-سبز-آبی و بصورت منظم روی ریسه چیده شده اند.
استاندارد مقاومتی: IP67 ضد گرد و غبار و مقاومت در برابر اثرات غوطه وری در مایعات(دقت کنید منظور از این خاصیت فقط برای ریسه میباشد و شامل ریموت کنترل و کنترل باکس نمیشود)
مصرف برق : 4.8 وات برای هر متر
برق ورودی : 12 ولت DC
تابع اولیه: ایجاد رنگهای تابع قرمز و سبز و آبی و نور سه رنگ (با فشار دادن دکمه رنگ سفید روی ریموت کنترل)
حداقل عمر لامپ: 50000 ساعت
نوع کنترل: کنترل از راه دور نوری و مادون قرمز 24 کلید
برد کنترل از راه دور: 8 متر (هر چه فاصله بیشتر شود باید دید ریموت به سنسور کنترل باکس مستقیم تر باشد ولی از فواصل نزدیک با زاویه هم عمل میکند)
سنسور گیرنده ریموت : بوسیله سیم کوتاه سفید به کنترل باکس وصل است.
ریموت کنترل با تغییر رنگ بصورت های : فلش ، بارق ، محو شدن ، صاف
قابلیت انتخاب 16 رنگ ثابت
کنترل باکس RGB : مخصوص ریموت کنترل های 24 کلید
خروجی RGB کنترل باکس : ماکزیمم 6 آمپر
جنس بدنه : پلاستیک
نوع اتصال: پایه 4 سوزنی
ولتاژ ورودی آداپتور: 100 الی 240 ولت AC
فرکانس ورودی: 50-60 هرتز
خروجی آداپتور : 12 ولت 2 آمپر
نوع بسته بندی: جعبه وکیومی بلیستر

توجه :بر روی هر دو سوکت 4 پین ریسه و همچنین سوکت مادگی کنترل باکس که به هم متصل میشوند علامت فلش و جهت نما وجود دارد که موقع وصل کردن باید دقت کنید که فلش های هر دو سوکت به سمت هم و کاملاٌ در یک جهت و یک طرف قرار گرفته باشند. در غیر اینصورت و وصل کردن در جهت اشتباه ممکن است منجر به سوختن لامپها یا کنترل باکس شود.

اطلاعات فروش :
1-غیر از رنگهای اصلی قرمز و سبز و آبی که هر کدام لامپهای مختص رنگ خودشان را دارند ، با فشار دادن هر کدام از دکمه های رنگهای دیگر ، رنگهای تشکیل دهنده و ترکیب آن رنگ روشن خواهد شد .
مثلاٌ برای نشان دادن رنگ بنفش فقط لامپهایی که قرمز میباشند به همراه لامپهایی که آبی میباشند روشن خواهند شد البته آبی آن کمی قویتر خواهد بود(برای برخی رنگها حتی شدت رنگ غالب آن لامپها نیز تغییر خواهد کرد). و اینطوری نیست که هر لامپی به رنگ بنفش در بیاید.
2-با فشار دادن دکمه رنگ سفید همه لامپها با قویترین شدت نور و رنگ روشن خواهند شد.
3-چسب زیر نوار ممکن است آنقدرها هم چسبنده و قوی نباشد ، برای حل این مشکل شما می توانید برای بهتر کردن چسبندگی از چسبهای مایعی که به سطح مورد نظرتان آسیب نمی زند استفاده کنید.

شروع عرضه فلاشر 5 ولت آمو
آغاز تولید ریسه LED پنج متری دو رنگ.
ریسه LED با تراکم 160 لامپ در هر متر و فاصله 6 میلیمتر، وارد بازار شد.



کد آگهی : 110325 بازدید :20947

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های تعمیرات لوازم برقي و گازی 120 مورد
تعمیر سشوار اصفهان

تعمیر سشوار اصفهان

پورقاسم
1403/2/4 21:30:01 ✸✸✸✸✸✸✸

تعمیر انواع سشوار در اصفهان تعمیر سشوار چرخشی بابلیس ، پرنسلی ، رمینگتون و...09138198770 تعمیر انواع سشوار در اصفهان و نیز تعمیر سشوار چرخشی فیلیپس در اصفهان و همچنین تعم…

تولید و فروش پایه های کولرگازی و پایه اسپیلت در تهران و سراسر کشور

تولید و فروش پایه های کولرگازی و پایه اسپیلت در تهران و سراسر کشور

علی رحمتی
1403/2/4 18:21:01

+++ تولیدکننده پایه های کولرگازی در تهران و سراسر کشور +++ پایه سازان ساوه با سابقه چندین ساله در زمینه تولید پایه های کولرگازی در راستای مشتری مداری و همچنین تولید با …

تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی زیر نظر استاد علیزاده در تمام نقاط کشور

تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی زیر نظر استاد علیزاده در تمام نقاط کشور

علیزاده
1403/2/4 18:21:01 ✸✸✸✸✸✸✸

تعمیرات انواع چرخ خیاطی های ژانومه ,سینگر, تویوتا ,مری فلاور ,هسکوارتا, پفاف, المپیا , برادر, جکوار, ژانینا, ویگرولی, کاچیران , مارشال و ... تعمیرات در منزل شما توسط تعمی…

تعمیرات چرخ خیاطی در غرب تهران

تعمیرات چرخ خیاطی در غرب تهران

شایگان
1403/2/4 18:04:02 ✸✸✸✸

خیاطی ، گلدوزی و سایر کارهای هنری از این دست برای کسب بهترین نتیجه نیاز به چرخ خیاطی خوب و بدون مشکل دارند. چرخ خیاطی شما ممکن است دچار مشکلات بسیاری شود ، اما نگران ن…

فروش انواع قطعات کولر و لوازم خانگی و فروش انواع کولر گازی ، نصب و  تعمیرات انواع لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال جی ، هایسنس ، مدیا ، بوش

فروش انواع قطعات کولر و لوازم خانگی و فروش انواع کولر گازی ، نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال جی ، هایسنس ، مدیا ، بوش

محمدرضا اره جانی
1403/2/4 16:04:01 ✸✸✸✸✸✸✸

فروش انواع قطعات کولر و لوازم خانگی و فروش انواع کولر گازی در اسلامشهر و تهران نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال جی ، هایسنس ، مدیا ، بوش در جنوب غرب ت…

تعمیر اجاق گاز در منزل با ضمانت

تعمیر اجاق گاز در منزل با ضمانت

یوسف زاده حسینی
1403/2/4 7:07:16

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز های رومیزی و فردار در محل شما با بهترین کیفیت و ضمانت ۶ ماهه تعمیر انواع برند های داخلی و خارجی تعمیر اجاق گاز پادیسان تعمیر اجاق گاز گلین …

نمایندگی تعویض شیشه بخاری در مشهد

نمایندگی تعویض شیشه بخاری در مشهد

یوسف زاده حسینی
1403/2/4 7:07:12

نمایندگی تعویض شیشه انواع برند های بخاری گازی در مشهد با بهترین کیفیت در محل شما در تمام نقاط شهر مشهد در کمترین زمان سوزان ، شارق توس ، مشهد دوام ، مروارید ، مشعل ، …

تعمیر اجاق گاز مشهد

تعمیر اجاق گاز مشهد

یوسف زاده حسینی
1403/2/4 7:07:03

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز های رومیزی و فردار در محل شما با بهترین کیفیت و ضمانت ۶ ماهه تعمیر انواع برند های داخلی تعمیر اجاق گاز پادیسان تعمیر اجاق گاز گلین تعمیر گا…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در مشهد

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در مشهد

یوسف زاده حسینی
1403/2/4 7:06:59

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز های رومیزی و فردار در محل شما با بهترین کیفیت و ضمانت ۶ ماهه تعمیر انواع برند های داخلی و خارجی تعمیر اجاق گاز پادیسان تعمیر اجاق گاز گلین ت…

نمایندگی تعويض شیشه اجاق گاز در مشهد

نمایندگی تعويض شیشه اجاق گاز در مشهد

یوسف زاده حسینی
1403/2/4 7:06:55

نمایندگی تعويض انواع شیشه های اجاق گاز رومیزی و فردار و فر توکار با بهترین کیفیت در محل شما در کمترین زمان ممکن تعمیر اجاق گاز پادیسان تعمیر اجاق گاز گلین تعمیر گاز ک…

مرکز خدمات گاوصندوق کاوه

مرکز خدمات گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه
1403/2/2 8:00:24

مرکز خدمات گاوصندوق ایران کاوه شرکت گاوصندوق ایران کاوه موحدی در راستای رفاه حال مشتریان عزیز با ایجاد واحد خدمات گاوصندوق متشکل از افراد کاملا مجرب و حرفه‌ای اقدا…

تعمیر پوسیدگی یخچال ساید، تعمیر و رفع فرو رفتگی درب ساید

تعمیر پوسیدگی یخچال ساید، تعمیر و رفع فرو رفتگی درب ساید

محسن شمس
1402/12/23 10:30:07

رفع عیوب ظاهری درب ساید 09129178808 عیب یابی یخچال فریزر، از بین بردن خش روی یخچال، رفع پوسیدگی و زنگ زدگی یخچال ساید، از بین بردن خط و خش روی یخچال سفید به صورت تخصصی توسط …

تعمیر یخچال، یخچال جنرال استیل، دوو، بوش، جنرال الکتریک، زیمنس

تعمیر یخچال، یخچال جنرال استیل، دوو، بوش، جنرال الکتریک، زیمنس

آقای شمس
1402/12/23 10:29:53

تعمیر یخچال در منزل، تعمیر یخچال فریزر دوو، تعمیر یخچال بوش، تعمیر یخچال سامسونگ ارزان، یخچال کنوود، تعمیر یخچال ال جی، تعمیر یخچال قدیمی، برد یخچال، تعمیر یخچال ال…

تعمیر LED LCD _ قیمت هزینه تعویض بک لایت تلویزیون ال ای دی ال سی دی سامسونگ ال جی LG دوو اسنوا الجی

تعمیر LED LCD _ قیمت هزینه تعویض بک لایت تلویزیون ال ای دی ال سی دی سامسونگ ال جی LG دوو اسنوا الجی

وحید وحدتی
1402/12/4 11:42:01

آریو سرویس اول قیمت بگیرید نمایندگی و تعمیرگاه مجاز اتحادیه و تخصصی انواع تلویزیون ال ای دی ، ال سی دی ، LED LCD پلاسما، با یکسال گارانتی کتبی و با منصفانه ترین هزینه ، د…

فروش و تعمیر لوازم خانگی

فروش و تعمیر لوازم خانگی

مهران انصاری
1402/11/17 21:23:20

تعمیرات و فروش قطعات یدکی جاروبرقی (فیلیپس- تفال – بوش – میله – سامسونگ – ال جی و پاناسونیک – ناسیونال – سپاهان) تعمیرات و فروش قطعات یدکی مایکروفر (سامسونگ – ال جی …

آریا سرویس – تعمیرات لوازم برقی – نصب و تعمیرات همراه گارانتی

آریا سرویس – تعمیرات لوازم برقی – نصب و تعمیرات همراه گارانتی

بابک حیدری
1402/11/15 20:51:39

آریا سرویس، با بهره‌گیری از دانش و تجربه تیمی مجرب از مهندسان و تکنسین‌های خبره، توانایی انجام تعمیرات و نگهداری متنوعی از دستگاه‌های برقی خانگی نظیر یخچال، ماشین…

تعمیر یخچال در منزل با گارانتی

تعمیر یخچال در منزل با گارانتی

داوود سحری
1402/9/6 13:27:53

تعمیر یخچال در محل با گارانتی تعمیر انواع یخچال یکی از ویژگی های کاراسرویس من هستش که تعمیر یخچال را در محل انجام میدهد. تعمیر یخچال در منزل یکی از مشکلاتی هست که کارا…

فروش و تعمیر چرخ خیاطی در تهران

فروش و تعمیر چرخ خیاطی در تهران

مرتضی سیدی
1402/6/20 15:15:50

تعمیرات چرخهای خیاطی فروش چرخهای خیاطی تعمیرات چرخهای خیاطی فروش و تعمیر چرخ خیاطی محدوده شرق فروش و تعمیر چرخ خیاطی محدوده غرب فروش و تعمیر چرخ خیاطی محدوده شمال ف…

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و لوازم خانگی دیجی تکنیک

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و لوازم خانگی دیجی تکنیک

علی حیدری
1402/5/3 18:28:49

مرکز تخصصی تعمیرات دیجی تکنیک با بیش از 27 سال سابقه در حوزه تعمیرات تلویزیون و لوازم خانگی در کلیه مناطق استان تهران و کرج آماده ارائه خدمات میباشد، خدمات ویژه این مر…

تعمیر تلویزیون در اصفهان

تعمیر تلویزیون در اصفهان

جواد محبان
1402/3/18 14:11:20

کاردرست تعمیر بزرگترین مجموعه تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون ها در اصفهان میباشد که با مجرب ترین سرویس کار ها قابلیت تعمیر انواع برند های ایرانی و خارجی و نمایند…