کاهش وزن بدون رژیم- درمان چاقی - دیابت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

هدف از درمان چاقی رسیدن به وزن مناسب است که سلامتی را به‌دنبال دارد. مقدار وزنی که بایستی کاهش یابد تا سلامتی به‌دست آید کمتر از آن چیزی است که بیمار چاق تصور می‌کند. معمولن کاهش وزن 5 تا 10 درصد سلامتی را به ارمغان خواهد آورد برای رسیدن به وزن مناسب که سلامتی را به‌دنبال داشته باشد می‌بایست رژیم غذایی و سبک زندگی را تغییر داد و بر فعالیت ورزشی و فیزیکی افزود علاوه بر آن پزشک می‌تواند با تجویز دارو و یا عمل جراحی به بیمار چاق کمک کند.

جراحی کاهش وزن (جراحی چاقی) به بهبود دیابت نوع دو نیز کمک می‌کند. زمانی که وزن مناسبی داشته باشید سطح قند خون شما بدون نیاز یا با حداقل نیاز به درمانی خاص، به سطح نرمال باز می‌گردد.

درصورتی‌که دیابت به قلب، کلیه‌ها، اعصاب و بینایی شما صدمه وارد کند ممکن است پزشک جراحی کاهش وزن را برای درمان به شما پیشنهاد دهد.

انواع روش‌های جراحی چاقی بدین شرح است:
1- گذاشتن بالون داخل معده
2- گذاشتن حلقه دور معده
3- کوچک کردن معده شامل پلیسه و اسلیو معده
4- کوچک کردن معده و کوتاه کردن روده شامل بای‌پس معده

پس از جراحی در طی 2 سال اول به دنبال رعایت رژیم غذایی فوق و تمرینات ورزشی توصیه شده فرد 50٪ تا 80٪ اضافه وزن خود را از دست می‌دهد و می‌تواند مادام‌العمر وزن ایده‌آل خود را حفظ کرده و ثابت نگه‌دارد.
پس به یاد داشته باشید که از مصرف غذاها و نوشیدنی‌های شیرین، پر چرب و پر کالری بپرهیزید.
کد آگهی : 98055
بازدید : 6709
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6709
Your رای:
کلمات کلیدی