هتل سنتی در کاشان- فرش بزرگپارچه و خاص

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

نوآوری و خلاقیت یکی از مهمترین ویژگیهای اصلی گروه طلوع اسلیمی محسوب می گردد .
از آن جمله به طراحی و تولید فرشهای خاص ، بزرگپارچه و یکپارچه جهت استفاده در هرگونه فضای معماری مذهبی ، مسکونی ، تفریحی ، هتل ، سالنها و ... می توان اشاره نمود .

در این راستا توجه خاص در انتقال و انطباق طرح و نقوش دکوراسیون ، اندازه و شکل پلان محل مورد نظر با طرح و رنگ فرش تولیدی ، از مهمترین خصوصیات و توانائیهای طراحان و متخصصین هنرمند و با تجربه این گروه می باشد .

به طور مثال در طراحی یکپارچه نقشه فرشی جهت یک فضای 400 مترمربعی از لابی یا سالنی درهتل ، منزل مسکونی و یا شبستان مسجدی ، هر چند با وجود ستون ، قناسی ، فرورفتگی و برآمدگیهای موجود در آن محل ، قسمتهای مذکور به طرز زیبا و حرفه ای در طرح اولیه پیش بینی شده و پس از بافت ، بدون بروز هیچگونه خطا و لطمه ای به طرح فرش ، همگی در جای خود قرار گرفته و به گونه ای ماهرانه به یکدیگر متصل خواهند شد .
بدین ترتیب فرش کامل با طراحی اختصاصی و یکپارچه از آن محل ، تشکیل می گردد . این در حالی است که پس از اتمام مراحل نصب فرش  ( به روش ثابت یا سیار ) ، اثر محسوسی از محل اتصال قطعات فرش بر جای نخواهد ماند .

انتخاب تکنولوژی و روش بافت ، هم چنین تعیین نوع جنس نخ خاب و پرز فرش شامل : 100% پشم طبیعی گوسفند ، اکرولیک ، پلی پروپیلن ، پلی استر و یا ترکیبی از آنها و از طرفی دیگر کیفیت فنی بافت آن شامل : رجشمار ، شانه ، تراکم ، ارتفاع پرز ، بافت تخت ، برجسته ، سه بعدی و ... ، بسته به سبک معماری مدرن یا سنتی ، دکوراسیون و نوع کاربرد و استفاده از آن فضا ، مسئله ای است که توسط مشاورین و مهندسین این گروه به صورتی خیلی دقیق و تخصصی محاسبه و ارزیابی شده و در قراردادهای فی مابین به سفارش دهنده پیشنهاد و مورد توافق قرار خواهد گرفت .
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
http://www.eslimicarpet.com

eslimicarpet@yahoo.com

دفتر مرکزی :کاشان،ابتدای خیابان شاهد،ساختمان شماره 21،گروه فرش اسلیمی

نلفن : **2-031

دفتر نمایندگی : یزد، خیابان فرخی، مجتمع شقایق 2، واحد 106

تلفن:**-**

پست الکترونیک: eslimicarpet@yahoo.com

شماره های تلفکس:**2-031،

پست الکترونیک: eslimicarpet@yahoo.com

پشتیبانی:****

» سایر تصاویر برای این آگهی

کد آگهی : 89987
بازدید : 8977
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8977
Your رای:
کلمات کلیدی