تحصیل در دانشگاه های اتریش-تحصیل در اروپا، تحصیل در انگلیس، تحصیل در اتریش

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
موسسه پذيرش دانشجويي رُهام
آدرس
شهر تهران-تهران - خيابان سعادت آباد - بين كوچه هاي 21 و 23 - پلاك 34 - واحد 4
تلفن
02188376621
موبایل
02188692974
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آلمان، انگليس و اتريش به عنوان مهمترين پايگاه هاي دانشگاهي در سطح جهان شناخته شده اند. سطح بالاي تحصيلي در اين دانشگاه ها، هزينه تحصيل رايگان و امكانات بسيار زيادي كه در اختيار دانشجوها قرار داده مي شود منجر به افزايش تعداد دانشجويان خارجي در اين كشورها شده است.

چنانچه مايل به تحصيل در كشورهاي آلمان و اتريش هستيد مي توانيد انتخابي در ميان 300 دانشگاه آلمان و 200 دانشگاه اتريش داشته باشيد. زبان تدريس شده در اين مراكز آلماني و انگليسي هستند و در اكثر دانشگاه ها مي توانيد يكي از اين دو زبان را انتخاب كنيد. هزينه زندگي نيز در اين كشورها بسيار مناسب تر از ساير كشورها است. براي مثال تحصيل در اين كشورها سالانه حدود 6000 الي8000 يورو است.

دانشجوهايي كه متقاضي تحصيل در دانشگاه هاي اين كشورها هستند، مي توانند با برگزاري كلاسهاي زبان پايه، حتي بدون مدرك زبان وارد اين كلاسها در كشورهاي مذكور شوند، و سپس وارد دانشگاه شوند، اين موسسه در تمام مراحل موفقيت دانشجوها را تضمين مي كند.
ارتباط دانشگاه ها با صنعت و بازار در اين كشورها نيز بسيار قوي است و معمولاً فارغ التحصيلان امكان وارد شدن به بخش هاي صنعتي را دارند. اقتصاد آلمان سومين اقتصاد جهان است و در چند سال اخير شايد تنها كشوري بوده كه كمتر تحت تأثير شرايط بد اقتصادي در اروپا قرار گرفته و اين را مديون صنعت بسيار قوي خود است.

موسسه پذيرش دانشجويي"رُهام" با در اختيار داشتن وكلاي مجرب در اين كشورها پذيرش تحصيلي را در مقاطع مختلف براي شما تضمين مي نمايد.
همچنين اين موسسه تمامي فعاليت هاي مرتبط با سفارت از قبيل مشاوره، اخذ وقت مصاحبه و ... را نيز انجام مي دهد.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي زير تماس بگيريد يا از وب سايت اين موسسه ديدن نماييد.


موسسه پذيرش دانشجويي رُهام
تلفن: 02188376621 - 02188692974
پست الکترونیک: info@rohamde.com
وب سایت: www.rohamde.com
آدرس: تهران - خيابان سعادت آباد - بين كوچه هاي 21 و 23 - پلاك 34 - واحد 4

کد آگهی : 8990
بازدید : 7330
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7330
Your رای: