درمان لک و جوش های صورت-درمان موضعى جوش صورت با والنسی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
حسنی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09125253709
موبایل
09376863821

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

خرید کرم ضد جوش گیاهی والنسی
معرفی مارک های معتبر کرم ضد جوش
بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده
مرکز فروش کرم ضدجوش میگو
کرم ضد جوش و آکنه میس ادن از ویتامین ها،مواد معدنی،گیاهان،پاک کننده ها و عصاره سرو کوهی که خاصیت پاک کنندگی و طراوت بخشی دارد تشکیل شده است.همچنین حاوی یک آنتی لباکتریال می باشد. که به پاک کردن و یکدست کردن پوست،مات ساختن و یکسان کردن کامل رنگ چهره می پردازد.از دیگر گیاهان موثر در این کرم می توان به عصاره گبیاه هاماملیس،عصاره درخت میوه عرعر،روغن نارگیل و روغن های معدنی اشاره کرد.استفاده روزانه این کرم پوست را با طراوت کرده و از آن محافظت می کند،جوش و جای جوش را از بین برده و از تجمع بیش از حد چربی بر روی پوست جلوگیری می کند.
این کرم ضد جوش و لک بی نظیر, به طرز موثری باعث کاهش جوش های صورت می شود و همچنین با پاک سازی سلول های مرده سطح پوست باعث از بین رفتن لکه های تیره رنگ می گردد. علاوه بر این موجب بهبود و فعال شدن پوست و در نهایت نرمی و درخشش آن می گردد.
09125253709
beautyskin.ir
کد آگهی : 78506
بازدید : 7009
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7009
Your رای: