قاب iphone- مدل‌سازی و تحلیل درSolidWorks Simulation

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

نرم‌افزار SolidWorks به عنوان یکی از نرم‌افزارهای مدل‌سازی پیش‌رفته در نسخه‌های اخیر خود امکان تحلیل المان محدود را نیز فراهم نموده است. بخش SolidWorks Simulation امکانات مناسبی را جهت مش‌بندی، اعمال شرایط مرزی و حل مدل المان محدود ارائه می‌دهد. به این ترتیب قابلیت‌های چشم‌گیری به نرم‌افزار مدل‌سازی SolidWorks افزوده شده است و امکان تحلیل‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل تحلیل‌های استاتیکی، دینامیکی، فرکانسی، طراحی مخازن تحت فشار، خستگی، کمانش، تحلیل غیر خطی و غیره می‌شود.
در این کتاب مجموعه‌ای از مثال‌های کاربردی و صنعتی که بتواند قابلیت‌های صنعتی و کاربردی نرم‌افزار را به خوبی ارائه نماید مطرح می شود.
سرفصل های این کتاب عبارت‌اند از: تحلیل سازه‌ها؛ تحلیل خرپا ؛ تحلیل بار دمایی (تحلیل ترموستات)؛ تحلیل برخورد ورق کامپوزیتی؛ تحلیل اثر برخورد iPhone 5 در اثر شتاب گرانش با سطح زمین؛ تحلیل کمانش پوسته‌ی کامپوزیتی یک زیر سطحی؛ تحلیل خستگی چنگک آگریل دوچرخه؛ جازدن انقباضی؛ تحلیل مخازن تحت فشار؛ تحلیل‌های غیر خطی
اندیشه سرا ده ها کتاب ارزشمند دیگر را در این زمینه و زمینه های مشابه منتشر کرده است. لطفا برای آگاهی از آن ها به بخش معرفی کتاب در تارنمای انتشارات اندیشه سرا نگاه کنید.
کد آگهی : 75354
بازدید : 6933
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6933
Your رای:
کلمات کلیدی