چوب طبیعی ترمووود-حس چوب با ترمووود و اچ پی ال

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
فکس
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مای چوبی یکی از زیباترین محصولات در معماری می باشدکه امروزه مورد توجه بسیاری قرار کرفته است اگر به دنبال استفاده چوب هستید می توانید از دو محصول ما با ویژگی های منحصر به فرد خود استفاده کنید .
چوب ترمووود Storaenso
چوب های ترموود Storaenso (چوب طبیعی )مخصوص استفاده در نمای ساختمان ، کف فضای بیرونی (دکینگ)و آلاچیق و پرگولا وکلیه سازه های چوبی می باشد . ویژگی Storaenso تنوع در ابعاد و مختلف ومقاومت با لای آن در مقابل سرما ، رطوبت ، یو وی و بارندگی می باشد .
ورق های اچ پی ال ترسپا (hpl)
کمپانی جهانی ترسپا یکی از ابداع کننده‌ها در زمینه مواد ساختمانی می‌باشد که به عنوان یکی از اولین توسعه دهنده‌های این صنعت در زمینه پوششهای خارجی ، نماهای تزیینی و نماهای داخلی می‌باشد. مفهوم کلی ترسپا یعنی: ورقه‌های تزئینی فشرده شده در دمای بالا (HPL) که با تکنولوژی منحصر به فرد و به صورت کاملا خود کفا به صورت Dry-Forming وElectron Beam Curing تهیه می‌شود و دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد(.بدون نیاز به نگهداری )
شرکت رنگین تجارت درین در همین راستا ورق های HPL( hirh pressure laminate) تحت نام تجاری TRESPA ( ترسپا ) محصول کشور هلند و چوب ترمووود Storaenso محصول کشور فنلاند را عرضه می دارد .
کانال های ارتباطی با شرکت
: www.rtdgroup.ir
rangintejarat@gmail.com
021-**7-11
کد آگهی : 6787
بازدید : 75603
★★★★★★★★★★ 5/ 5 75603
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باچوب طبیعی ترمووود 1 مورد
چوب طبيعي ترمووود براي نما ساختمان و كف

چوب طبيعي ترمووود براي نما ساختمان و كف

مهنانی
1397/11/1 23:42:53

چوب ضد آب ترمووود(thermowood) محصول کشور فنلاندمخصوص نماوکف 35 سال گارانتی جهت استفاده در نمای ساختم ... چیق و پرگولا و سازه مخصوص نما وکف چوبی و... ( نمای چوبی ) با تنوع وارد کننده رنگهای مخصوص چوب ، دارا