مولدر-درب و چهارچوب| کمد ریلی|کمددیواری|باکس کمد| کابینت آشپزخانه|پروفیل ام دی اف سفارشی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
فکس
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گروه تولیدی و صنعتی چهارچوب با کادری مجرب و متخصص و با استفاده از جدیدترین متد و استانداردهای روز دنیا و بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و توان تولید منحصر به فرد با دو دهه سابقه فعالیت و تجربه گران بهاء در زمینه تولید محصولات متنوع از صفحات ام دی اف شامل درب و چهارچوب ورودی ضد سرقت و داخلی، انواع کمد با درب ریلی، کابینت آشپزخانه و انواع پروفیل سفارشی با سابقه انجام پروژه های بزرگ دولتی و خصوصی درون و برون مرزی آمادگی خود را برای همکاری در پروژه های ساختمانی در ایران و کشورهای منطقه به شرح زیر اعلام می دارد :

درب و چهارچوب ام دی اف

درب و چهارچوب تولیدی شامل درب ضد سرقت ورودی، درب لابی، و درب های داخلی در رنگ و طرح های متنوع و البته یک دست و هماهنگ از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش متنوع می باشد.
درب ها ابتدا با طرحهای متنوع CNC شده و سپس با روکش چوب طبیعی یا PVC سطح آن پوشیده می شود البته غیر از روکش های فوق درب به صورت تمام رنگ پولیشی هم چنین به شکل پروفیلی توسط ماشین آلات فوق مدرن با اجرای کار دقیق در خطوط و سطوح کار متناسب با سفارش مشتریان طراحی، تولید و اجراء می گردد.

کمد ریلی ، کمد دیواری و باکس کمد

انواع کمد به صورت باکس مستقل و هم چنین به صورت کمد دیواری با انواع درب ریلی با تنوع پوشش درب شامل چوب طبیعی، ام دی اف، شیشه و آینه به صورت پیش ساخته و سفارشی می باشد.
یونیت کمدها به صورت فلت پک با اتصالات الیت شامل طبقات نیمه ثابت با نگهدارنده رفیکس و کشوها با ریل ساچمه ای و سه تکه تولید می شود. ضمنا ریل کمد با چهار سال گارانتی بوده و امکان ارائه اكسسوري های متنوع و نور پردازي داخلي (LED) بنا به درخواست خریدار وجود دارد.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه شامل یونیت با صفحات ام دی اف با درب در انواع ساده و سه بعدی در طرح های متنوع کلاسیک، کوبیسم، مینیاتور و ترکیبی به صورت پیش ساخته و دمونتاژ جهت افزایش سرعت نصب و کاهش هزینه حمل به همراه جدیدترین نوع یراق آلات ابتدا به سلیقه مشتریان محترم طراحی و سپس در کارخانه تولید می شود بدین ترتیب برای پروژه های بزرگ عملیات نصب در مدت کوتاهی انجام می گردد.

پروفیل و دیوارپوش ام دی اف

انواع پروفیل ام دی اف شامل پروفیل درب، کرکره ای، دیوارپوش، قرنیز، نبشی، لبه و روکوب جهت پروژه های انبوه و کاملا سفارشی مطابق نظر مشتری توسط مولدر با تیغه های متعدد به شکل مورد نظر درآمده و سپس با دستگاه رپینگ و توسط غلطک های متنوع، روکش مورد نظر مشتری روی آن کشیده شده و یا به صورت خام جهت رنگ آمیزی تولید و عرضه می گردد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر و هم چنین بازدید از تصاویر نمونه محصولات ما در پروژه های اجراء شده به صفحات وب سایت ما به آدرس www.ChaharChoob.com مراجعه فرمایید.

کد آگهی : 6693
بازدید : 100442
★★★★★★★★★★ 5/ 5 100442
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بامولدر 1 مورد
دورکن ، لبه چسبان ، فرز سی ان سی ،پرس تخت،پرس ملامینه،چسب ممبران،روکش پی وی سی،پانل بر،رول پرس،خط زن

دورکن ، لبه چسبان ، فرز سی ان سی ،پرس تخت،پرس ملامینه،چسب ممبران،روکش پی وی سی،پانل بر،رول پرس،خط زن

علی مقامی
1396/5/16 14:06:03

دستگاه دورکن مناسب برشکاری ام دی اف و لبه چسبان مناسب نوارکاری لبه های ام دی اف،پرس تخت برای تولید ه ... دستگاه دورکن مناسب برشکاری ام دی اف و لبه چسبان مناسب نوارکاری لبه های ام دی اف،پرس تخت برای تولید ه