کتونی پرفکت استپز جدید-کفش پرفکت استپس سری 2013 اصل

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فروشگاه ایرانیان
آدرس
شهر تهران-تهران
تلفن
09141567037
موبایل
09141567037

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کفش پرفکت استپس سری ۲۰۱۳

تفاوت اصلی سری جدید کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ با سایر کفش ها در فرم منحنی کف آن است، که باعث کاهش فشار از روی ستون فقرات تا ۴۰% و از مفاصل تا ۳۵% و انتقال آن به عضلات شکم، ران و باسن و همچنین افزایش چربی سوزی تا ۵۰% می شود.

برخی از امکانات و قابلیتهای کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ :

کاهش وزن
کاهش سایز
سوزاندن چربی های اضافه
شکل دادن به بدن بدون نیاز به باشگاه رفتن
بهبود گردش خون که باعث کاهش و برطرف شدن دردهای مربوط به زانوها و کمر می شود
صاف شدن کمر که برای داشتن قامتی زیبا مورد نیاز است
جلوگیری از فشار به مفاصل
و در مجموع باعث سلامتی کلی بدن شما می شود.

از کتونی لاغری پرفکت استپز سری ۲۰۱۳ در هر لحظه و هر مکانی می توان استفاده کرد. برای منزل، سوپر مارکت، بیرون رفتن با بچه ها، در پارک، در محل کار، هنگام خرید از مراکز خرید و یا هر فعالیت دیگری می توانید از کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ استفاده کنید.
هنگام راه رفتن با این کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ شما مقدار زیادی کالری مصرف می کنید و از تمامی ماهیچه های بدنتان برای یک پیاده روی صحیح و اصولی استفاده می کنید. بهترین حالت این است که تاجایی که می توانید از این کفش هر روز و هر هفته استفاده نمایید.

کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ هیچ شباهتی به کفش های معمولی ندارد. نحوه طراحی مدرن آن این امکان را به شما می دهد که به شیوه کاملاً جدیدی راه بروید.
پیشنهاد می شود روزانه مدت ۲۰ تا ۴۰ دقیقه با کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ راه بروید. در ابتدا شاید شما به پوشیدن آن عادت نکرده باشید اما شما می توانید هر روز ده دقیقه زمان استفاده از این کفشها را اضافه کنید. تا زمانیکه بدن شما به این شیوه راه رفتن جدید عادت کند.

تأثیر فوق العاده این کفش که حاصل طراحی بسیار علمی و دقیق آن می باشد ،شما را شگفت زده خواهد کرد.

رمز موفقیت

رمز موفقیت کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ در طراحی منحصر به فرد لایه لایه آن است لایه هایی که فشار راه پیمایی مسافت های طولانی تر را نسبت به کفش های معمولی کاهش می دهند و با کفی منحصر به فرد خود می تواند تمامی تمامی ماهیچه های بدن اعم از ماهیچه های پشت، شکم، ران، و باسن را به راحتی و بدون نیاز به باشگاههای ورزشی و فقط با پیاده روی به کار گرفته و باعث لاغری و تناسب اندام گردد.

تکنولوژی مورد استفاده در تولید کفش پرفکت استپس مدل 2013 :

طراحی منحصر به فرد کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ از بالاترین سطح تکنولوژی برخوردار است. کفی آن با محاسبات و روش های علمی انحنا داده شده به طوری که باعث این خواهد شد که بدنتان کالری بیشتری را در طول راه رفتن با این کفش خاص بسوزانید.
کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ کاملاً علمی طراحی شده تا بتوانید تمامی قسمت های بدنتان را شکل دهید و ماهیچه ها را محکم کنید، چند اینچ از قطر شکم کم کنید و کالری بسوزانید. قامتتان را تصحیح کنید و گردش خون را بهبود ببخشد. استفاده از کفش perfect steps 2013 راحت ترین و سریع ترین روش برای داشتن اندامی زیبا، شکمی صاف و تخت و ماهیچه های ورزیده و سفت ران، داشتن پاهایی شکیل و در نهایت باعث جلوگیری از واریس ونیز انباشت چربی های زیر پوستی می شود. جلوگیری از ایجاد فشار به مفاصل مچ پا، زانو و کمر یکی دیگراز مزایای دیگر کفش پرفکت مدل ۲۰۱۳ می باشد که طراحی علمی و خاص این کفش فشار ناشی از راه رفتن را از مفاصل به عضلات منتقل می کند.

تمرین گرم کردن کششی و برگشتن به حالت عادی قسمت بسیار مهمی از تمرینهای شما هستند. حتماً به مدت دو دقیقه قبل و بعد از تمرین آنها را انجام دهید.
کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ فشار وارد شده از راه رفتن را می کاهد و از این طریق باعث محافظت از رباط های زانو و کمر میشود و این امر از طریق فعال ساختن تمامی ماهیچه های پاها حاصل میشود و از کوفتگی کلی بدن جلوگیری می شود و انحنای خاص کف کفش که به مرور باعث صاف شدن ستون فقرات و اصلاح شیوه راه رفتن شما میشود و قد شما بلند تر میشود.
اگر برای رفتن به باشگاه وقت ندارید و قصد کاهش وزن دارید و می خواهید شکمتان را کوچک کنید و در نهایت ماهیچه هایی محکم و سفت داشته و به تناسب اندام ایده آل خود دست یابید حتما شما هم یک جفت از این کفش ها را با قیمت مناسب از فروشگاه ما تهیه فرمایید و درست راه رافتن را با آن تجربه کنید.

لطفا موقع خرید به نکات ذیل توجه فرمایید:

۱-برای مشتریان ساکن شهرهای تهران ،مشهد ، کرج ،اصفهان و شیراز دو سایز ارسال خواهد شد تا سایز مناسب خود را با دقت بیشتری انتخاب کنند.

۲-برای بقیه شهرها سایز دلخواه ارسال می شود ولی در صورتی که سایز خریداری شده کوچک یا بزرگ باشد ، قابل تعویض است.


موجود در سایزهای ۳۶ ۳۷ ۳۸ ۳۹ ۴۰ ۴۱ ۴۲ ۴۳ ۴۴ و ۴۵ و در دو رنگ سفید و مشکی

تحویل فوری در تهران و دو روزه برای شهرستانها

لطفا جهت خرید تلفنی با شماره 09199831449 تماس بگیرید.

کد آگهی : 6227
بازدید : 11243
★★★★★★★★★★ 5/ 5 11243
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باکتونی پرفکت استپز جدید 2 مورد
کفش پرفکت استپس 2013 مدل جدید

کفش پرفکت استپس 2013 مدل جدید

فروشگاه پارس تی وی شاپ
1396/6/8 3:45:01

کفش پرفکت استپس مدل 2013 رسید. تفاوت اصلی پرفکت 2013 با نمونه های قبلی در ارتفاع لژ کفش می باشد. ارت ... تپس مدل 2013 رسید. تفاوت اصلی پرفکت 2013 با نمونه های قبلی در ارتفاع لژ کفش می باشد. ارتفاع لژ کتونی

کفش پرفکت استپس سری 2013 اصل

کفش پرفکت استپس سری 2013 اصل

فروشگاه ایرانیان
1396/6/12 10:14:25

کفش پرفکت استپس سری ۲۰۱۳ تفاوت اصلی سری جدید کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ با سایر کفش ها در فرم منحنی کف آ ... ت استپس ۲۰۱۳ شما مقدار زیادی کالری مصرف می کنید و از تمامی ماهیچه های بدنتان برای یک پیاده روی صحیح