کاشت موی طبیعی سر- ترمیم مو و پیوند و کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو با ب

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اگر شما آماده اید در مورد ریزش موی خود کاری بکنید، ما آماده ایم در این زمینه به شما کمک کنیم. شما می توانید ریزش موی خود را قطع کرده و شاهد رشد مجدد موهای ریخته شده باشید و زیبایی مجدد را تجربه کنید، در این زمینه روش های طبی و جراحیِ روز دنیا را ما به شما ارائه می دهیم.
کلینیک مو ایران با مدیریت دکتر رضائی متخصص جراحی پلاستیک و جراح کاشت مو مرکز تخصصی کاشت و پیوند موی زنده میباشد و آماده ارائه این مهم به شما میباشد .
ما در کلینیک مو ایران با برنامه ای کاملا علمی وبا بهره گیری از بالاترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا در حال مطالعه و درمان بیماری های مو ، ریزش مو ، درمان طاسی ، رفع موهای زائد و کاشت و پیوند مو می باشیم .
خدمات کلینیک شامل مطالعه علمی موارد بالا ، آموزش های لازمه به مراجعین محترم و درمان موارد سه گانه زیر می باشد :
1-کاشت و پیوند موی طبیعی و کاشت ابرو به دو روش جراحی FUT و غیر جراحی FIT .
2 – رفع موهای زائد و ناخواسته صورت و بدن توسط پزشک متخصص لیزر .
3 – درمان ریزش مو ، تقویت موهای سر با استفاده از آخرین پیشرفت پزشکی : لیزر کم توان LLLT با استفاده از دستگاه لیزر دوریس با قدرت بالای 500 میلی وات اشعه قرمز و مادون قرمز ( رد و اینفرارد) در طول موج های 670 و 820 نانومتر
ما در کلینیک مو ایران ترمیم و کاشت موی طبیعی رابه دو روش FUT و FIT انجام می دهیم در مشاوره کاملی که با شما انجام می شود دو روش اصلی کاشت مو و ابرو ( FUT و FIT )  ) کاملا توضیح داده می شود معایب ومحاسن هر کدام توضیح داده شده ویک روش برای شما انتخاب می شود .
دکتر رضائی متخصص جراحی پلاستیک وجراح کاشت مو با داشتن تبحر و تجربه بالا درانجام هر دو روش کاشت و پیوند موی طبیعی پس از انجام مشاوره یکی از روش ها را برای شما توصیه کرده وپس از انجام آزمایشات کاشت
مو ، در محیطی مطمئن با وسائل 100% استریل( =اتاق عمل کلینیک مو ایران ) و با بالاترین تراکم ممکن پیوند و کاشت مو یا کاشت ابرو برای شما انجام می شود .
  با داشتن تبحر وتجربه بالا در انجام کاشت مو و ابرو و تکنیک منحصر به فرد دکتر رضائی در تراکم دادن به موهای کاشته شده واقدامات اختصاصی بعد از عمل که فقط مختص به کلینیک مو ایران می باشد ( داروهای خاص + مزوتراپی + لیزرتراپی +...........؟؟) شما می بایست زیبا ترین و کاملترین کاشت مو و ابرو را از ما انتظار داشته باشید .
  شما میتوانید اطلاعات کامل را در سایت ما  www.mooiran.comجستجو کنید .
کد آگهی : 56248
بازدید : 10391
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10391
Your رای:
کلمات کلیدی