مادربرد-آموزش تعمیرات مادربرد ، هارد و پاور (مدرک رسمی)

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آموزش تعمیرات مادربرد کامپیوتر و مادربرد لپ تاپ بطور کاملا عملی در کارگاهی اجرا میشود که بیش از 100 مدل مادربرد خراب موجود میباشد. با عملکرد و استراکچر هر یک از مادربردها اشنا شده و میتوانید تجربه خوبی را در این زمنیه کسب کنید. کار با پروگرامر حرفه ای ، دستگاه بی جی ای ماشین ، آی آر ، شابلون های چیپ جنوبی و شمالی مادربرد موجود میباشد و آموزش داده میشود. بطور کلی با پشتیبانی ما بعد از دوره براحتی میتوانید مادربردها را عیب یابی و تعمیر کنید.
بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات ماردبرد مدرک از طرف شرکت برای شما صادر خواهد شد و اگر کل تعمیرات کامپیوتر را بگذرانید میتوانید مدرک رسمی ویژه بازار کار بگیرید. این مدرک از طرف انستیتو ایزایران صادر میگردد.
____________________________
جهت اطلاع از شروع دوره با شماره **** و **** تماس حاصل فرمایید.
سایت ثبت نام: www.comtech.ir

یکی از جلسات آموزش تعمیرات مادربرد را در این قسمت آورده ایم:

آموزش آپدیت کردن بایوس مادربرد های MSI
در این قسمت قصد آموزش دادن آپدیت کردن بایوس مادربرد های MSI داریم . اما قبل از اینکه مراحل آپدیت کردن را شروع کنیم باید به این نکته اشاره کرد که در صورتی که تنظیمات خاصی به صورت دستی اعمال کرده اید آن ها ذخیره کنید ! چراکه بعد از آپدیت کردن بایوس تمامی تنظیمات بایوس شما از دست خواهد رفت و به تنظیمات کارخانه باز می گردد .
آپدیت کردن بایوس با استفاده از نرم افزار 3 MSI Live Update :
برای آپدیت کردن بایوس مادربرد خود از این طریق مراحل زیر را انجام دهید : ( برای انجام بعضی از مراحل این عملیات شما نیاز به متصل بودن به اینترنت دارید )
1) ابتدا نرم افزار MSI Live Update 3 را از اینجا دریافت نمایید .
2) نرم افزار را نصب کرده و کامپیوتر خود را ریستارت کنید .
3) به محلی که نرم افزار Live Update 3 را نصب کردید رفته و فایل MSI.htm را با مرورگر Internet Explorer باز کنید .
4) در پنجره باز شده به دلیل وجود سیستم امنیتی مرورگر Internet Exloprer و نشان داده نشدن بعضی از امکانات در صفحه ، مطابق شکل گزینه Allow Blocked Content را انتخاب کنید .
5) گزینه Live BIOS را انتخاب کرده و دکمه Yes را فشار دهید .
6) سپس بر روی Connect To MSI کلیک کنید .
7) در پنجره باز شده نسخه فعلی بایوس شما و نیز نسخه جدید آماده برای مادربورد شما نمایش داده خواهد شد . برای آپدیت کردن بایوس خود به این نسخه بر روی "InstallShield Wizard" کلیک کنید .
8) دکمه Install را فشار دهید . توجه داشته باشید که شما می توانید عملیات آپدیت و فلش کردن را در ویندوز یا DOS انجام دهید که ما در اینجا آموزش را با آپدیت کردن در ویندوز ادامه می دهیم .
9) دکمه Next را فشار دهید .
10) سر انجام دکمه Start را بزنید .
11) یک فلاپی برای ایجاد دیسک کمکی برای استفاده در مواقع ضروری در فلاپی درایو قرار داده و کلیک Next را فشار دهید .
12) بایوس شما در حال آپدیت شدن است !
13) بعد از آپدیت شدن بایوس ، YES را فشار داده تا سیستم دوباره بوت شود .
14) بایوس سیستم شما آپدیت شده است !
آپدیت کردن بایوس با استفاده از Live Update Online :
Live Update Online ابزاری برای آپدیت کردن بایوس به صورت اتوماتیک و آنلاین است که در زیر مراحل آپدیت کردن بایوس از این طریق را آموزش خواهیم داد : ( برای استفاده از این روش می بایست در طول زمان آپدیت به اینترنت متصل باشید )
1) ابتدا به اینجا رفته و مشخصات مورد نیاز برای آپدیت کردن بایوس از این طریق را مطالعه کنید .
2) پس مطالعه در صورتی که مایل به ادامه آپدیت هستید برای روی " Yes, I would like to try it at my own risk. " کلیک کنید .
3) همان گونه که در شکل زیر مشاهده می کنید برنامه مورد نیاز Live Update Online بروی سیستم شما دانلود می شود . ( این مرحله ممکن است چند دقیقه طول بکشد )
4) در پنجره باز شده دکمه Install را فشار دهید .
5) بعد از اتمام دانلود بر روی دکمه Continue کلیک کنید .
6) در این مرحله باز هم یک پنجره به صورت Pop-Up باز شده که در آن می بایست بر روی "Search the newest drivers now." کلیک کنید .
7) همان گونه که در شکل می بینید در این مرحله دو گزینه متفاوت ظاهر می شود که شما می توانید با توجه به شرایط خودتان از یکی از این دو گزینه استفاده کنید ( در صورتی که به دنبال نسخه جدید بایوس مادربورد خود هستید گزینه Search For New Versions ( different) versions onlye"" را انتخاب کنید و سرانجام دکمه Apply را فشار دهید .
8) مواردی که می خواهید آپدیت کنید را تیک بزنید که در اینجا برای آپدیت کردن بایوس مادربرد دو گزینه "Download Live BIOS Check List" و "Search Mainboard BIOS Version" را تیک زده و برای ادامه روی گزینه Next کلیک کنید .
9) بر روی MSI Live Monitor found X BIOS for your mainboard"" کلیک کنید ( X تعداد بایوس های پیدا شده برای مادربرد شماست ) .
آپدیت کردن مادربرد از طریق فلاپی در DOS :
این روش یکی مطمئن ترین روش های ممکن برای آپدیت کردن بایوس به ویژه در ایران است و همچنین برای آپدیت کردن مادربرد های قدیمی که بعضاَ از Live Update پشتیبانی نمی کنند بهترین کار استفاده از این روش است .
1) در بعضی از مادربرد ها امکانی با نام "BIOS FLASH Protection" وجود دارد که برای آپدیت کردن بایوس می بایست آن را در ستاپ غیر فعال ( Disable ) کنید . این امکان معمولا در قسمت "Integrated Peripherals" و با نام BIOS Protect می باشد .
2) برای شناختن مدل مادربرد و ورژن بایوس در صفحه POST ( به زبان ساده در صفحه ای که در حافظه و ... چک می شود ) در قسمت بالا سمت چپ شما چیزی شبیه " W**VMS v2.6 **03 " می بینید که بدین معناست که مدل مادربرد شما MS-** و ورژن بایوس فعلی شما 2.6 می باشد . ( در صورتی فرصت دیدن این قسمت را در صفحه POST ندارید می توانید با زدن دکمه Pause یا Break صفحه را نگه داشته و سپس مدل و ورژن فعلی بایوس را تشخیص دهید . )
3) برای دانلود آخرین نسخه بایوس مادربرد خود به اینجا رفته و از سمت چپ صفحه بعد از انتخاب کردن پلتفرم مربوطه ، مدل مادربرد خود را انتخاب کنید و از صفحه باز شده BIOS را انتخاب و ورژن مورد نظر را دانلود کنید .
4) سپس فایل مربوطه از حالت فشرده خارج کرده و با استفاده از روشی که در قسمت آپدیت کردن مادبرد های ABIT توضیح داده شد یعنی DrDOS ، یک فلاپی Bootable ساخته و فایل های مورد نظر را در داخل آن بریزید .
5) سیستم را ریستارت کرده و در ستاپ اولین دستگاه بوت شونده را Floppy قرار دهید .
6) در جلو A: عبارت : A:FLASHUTILITY BIOSFILE.VER را تایپ کنید .
7) FLASHUTILITY یک فایل با پسوند .EXE و فایل فلش کردن بایوس است ، آن را متناسب با فایلی که بر روی فلاپی ریخته اید تغییر نام دهید . برای مثال : ADSFI712.EXE .
8) BIOSFILE.VER نسخه بایوسی است که می خواهید آن را جایگزین بایوس فعلی کنید که نام آن با نسخه بایوس به اتمام می رسد را متناسب با فایل بایوسی که بر روی فلاپی ریخته اید ، تغییر نام دهید . برای مثال : A**ims.210 که 210 نسخه بایوس جدید می باشد .
9) کلید Enter را فشار داده و مطابق دستور العمل های ظاهر شده عمل کنید تا بایوس آپدیت شود .
10) سیستم را دوباره بوت کنید .
11) آپدیت کردن بایوس مادربرد شما به اتمام رسیده است و عملیات با موفقیت انجام شد !

** کلیه موارد زیر در کامتک بطور عملی و کاربردی آموزش داده میشود:
آموزش تعمیرات انواع دستگاه ها
آموزش تعمیرات کامپیوتر , آموزش تعمیرات لپ تاپ , آموزش تعمیرات هارد , آموزش تعمیرات قطعات کامپیوتر , آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات ال سی دی , آموزش تعمیرات بوردهای پزشکی , آموزش تعمیر دی وی آر , آموزش تعمیر بورد ماشین های اداری , آموزش تعمیر بورد پرینتر , آموزش تعمیر مادربرد , آموزش تعمیر موبایل , آموزش تعمیرات محصولات اپل , آموزش تعمیرات سیستم های صوتی , آموزش تعمیر آمپلی فایر , آموزش تعمیر دی وی دی پلیر , آموزش تعمیرات DVR , آموزش تعمیر بورد فتوکپی , آموزش تعمیر دوربین عکاسی , آموزش تعمیرات دوربین فیلمبرداری , آموزش تعمیر ضبط , آموزش تعمیرات گیرنده دیجیتال , آموزش تعمیر یخچال , آموزش تعمیر ماکروفر , آموزش تعمیرات لباسشویی ,
آموزش الکترونیک
آموزش الکترونیک smd ، آموزش الکترونیک به زبان ساده ، آموزش الکترونیک رایگان ، آموزش الکترونیک ربات ، آموزش الکترونیک دیجیتال ، آموزش الکترونیک رباتیک ، آموزش الکترونیک عمومی ، آموزش الکترونیک مقدماتی ، آموزش الکترونیک پیشرفته ، آموزش الکترونیک اس ام دی ، آموزش تخصص الکترونیک ، آموزش رشته الکترونیک
آموزش دوره های تعمیرات
تعمیرات مادر برد ، تعمیرات کارت گرافیک ، تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات دوربین ، تعمیرات ای سی یو ، تعمیرات مانیتور ، تعمیرات lcd ، تعمیرات لوازم اداری ، تعمیرات سخت افزار کامپیوتر ، تعمیرات لوازم خانگی ، دوره های نصب و راه اندازی ،دوره های شبکه ، دوره های برنامه نویسی تعمیرات موبایل ، تعمیرات تبلت ، تعمیرات انواع پرینتر ، تعمیرات دستگاه کپی ، تعمیرات فکس ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات کولر ، تعمیرات یوپی اس ، تعمیرات سانترال
کد آگهی : 50688
بازدید : 10004
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10004
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بامادربرد 66 مورد
آموزشگاه تعمیرات کامتک

آموزشگاه تعمیرات کامتک

اعلایی
1396/5/24 14:17:44

آموزشگاه تعمیرات کامتک آموزش تعمیر نوت بوک ( لپ تاپ ) Notebook Laptop نوت بوک اپل Notebook Apple - ... US) - مادربرد ایلایت (Elite Group ECS) - مادربرد ام اس آی (MSI) - مادربرد ازراک (Asrock) - مادربرد س

"تعمیرات کامپیوتر"

pishtazelectronic8
1396/5/9 9:58:13

نــــــحوه آمــــــــــــــــــــــــــوزش تعمیرات کامپیوتر: - الکترونیک پایه: ترانزيستور ، ديود ، س ... اده از سی پی یو مجازی در تعمیرات - ریوال کردن چیپ ها و جایگزین کردن مشابهات - تعمیر کارت گرافیک PCIX

تعمیرات تخصصی کامپیوتر و خدمات تخصصی کامپیوتر اگیبیت

تعمیرات تخصصی کامپیوتر و خدمات تخصصی کامپیوتر اگیبیت

سعید غظیمی
1401/8/18 15:28:14

تعمیرات تخصصی کامپیوتر رومیزی در کرج با مجموعه اگیبیت شامل : -عیب یابی تخصصی کامپیوتر و تعمیر کامپیو ... عیب یابی و تعمیر انواع مادربردهای گیمینگ - مادربرد سرور و .... -تعمیر مینی کیس -تعمیر all in one - ت

 قطعات کامپیوتر ولوازم جانبی - مرادی

قطعات کامپیوتر ولوازم جانبی - مرادی

فروشگاه پرینتر برتر پارس
1400/3/17 19:30:06

، لوازم جانبی ، قطعات کامپیوتر ، کامپیوتر ، فروش کامپیوتر ، کیس ، پاور ، مادربرد ، مانیتور ، کارت گ ... یوتر پذیرش نمایندگی فعال از تمام نقاط ایران با شرایط اسان شعبه 1:خ بهار جنوبی برج بهار ط همکف واح

فروش قطعات اسقاطی و معیوب موبایل، لپ تاپ و تبلت

فروش قطعات اسقاطی و معیوب موبایل، لپ تاپ و تبلت

خانم محمدی
1395/4/6 10:07:01

فروش قطعات معیوب موبایل فروش قطعات اسقاطی و معیوب موبایل، لپ تاپ، تبلت و برندهای معتبر از قبیل iphon ... بیل iphone/samsung/htc/sony/asus/lenovo/hp به همراه تمام قطعات شامل ram ،cpu، مادربرد و ...

عمیرات تخصصی لپ تاپ در کرج

عمیرات تخصصی لپ تاپ در کرج

سعید عظیمی
1401/8/18 15:27:48

تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ در کرج با مجموعه اگیبیت شامل : -عیب یابی و تعمیر تخصصی مادربردهای انواع ل ... تاپ در کرج با مجموعه اگیبیت شامل : -عیب یابی و تعمیر تخصصی مادربردهای انواع لپ تاپ - تعمیر مادربرد p

 واردات کلیه قطعات کامپیوتر ولوازم جانبی - نادر مرادی

واردات کلیه قطعات کامپیوتر ولوازم جانبی - نادر مرادی

فروشگاه پرینتر برتر پارس
1400/3/17 19:30:06

، لوازم جانبی ، قطعات کامپیوتر ، کامپیوتر ، فروش کامپیوتر ، کیس ، پاور ، مادربرد ، مانیتور ، کارت گ ... ارت گرافیک – سی دی رام – دی وی دی – کارت صدا کیس – پاور – مانیتور – کیبورد – موس – اسپیکر – و کلیه

 واردات قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر زیر قیمت بازار - نادر مرادی

واردات قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر زیر قیمت بازار - نادر مرادی

فروشگاه پرینتر برتر پارس
1400/3/18 7:30:05

، لوازم جانبی ، قطعات کامپیوتر ، کامپیوتر ، فروش کامپیوتر ، کیس ، پاور ، مادربرد ، مانیتور ، کارت گ ... ارت گرافیک – سی دی رام – دی وی دی – کارت صدا کیس – پاور – مانیتور – کیبورد – موس – اسپیکر – و کلیه

کیس های کوچک و جدید تین کلاینت

کیس های کوچک و جدید تین کلاینت

عزیزی
1396/6/12 15:20:30

کیس های کوچک و جدید تین کلاینت تین کلاینت چیست؟ بطور کلی تمامی سازمان های فن آوری اطلاعات به دنبال ر ... کیس های کوچک و جدید تین کلاینت تین کلاینت چیست؟ بطور کلی تمامی سازمان های فن آوری اطلاعات به دنبال ر

آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ ( کامپیوترهای همراه)

آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ ( کامپیوترهای همراه)

کامتک
1396/5/28 12:06:19

- آموزش تعمیرات پرینتر و کپی و ماشین های اداری - آموزش تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعات - آموزش تعم ... زش تعمیرات پرینتر و کپی و ماشین های اداری - آموزش تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعات - آموزش تعمیر ما

تین کلاینت , مینی پی سی , مینی سیستم,thinclient

تین کلاینت , مینی پی سی , مینی سیستم,thinclient

منوچهر آقازاده (مدیرعامل) - همراه سیستم طلایهHST
1396/5/9 9:57:36

تین کلاینت های جدید - کم حجم - بی صدا - بدون قطعات میکانیکال - قابلیت ریموت شدن از سرور و مستقل کار ... تین کلاینت های جدید - کم حجم - بی صدا - بدون قطعات میکانیکال - قابلیت ریموت شدن از سرور و مستقل کار

عرضه مستقیم تجهیزات تابلو های LED

عرضه مستقیم تجهیزات تابلو های LED

عادلی -رنجبر
1396/5/3 13:12:22

شرکت آیریک ویرا فروش انواع ماژول: ماژول تک رنگ P10 ( 1R , 1G , 1W,1B ) 16*32 (قرمز سبز آبی سفید) ما ... (قرمز سبز آبی سفید) ماژول 7 رنگ 2RGB هاب 8 ماژول 7 رنگ 2RGB هاب 12 (مخصوص مادربرد های ایرانی) ماژول

آموزش تعمیرات مادربرد ، هارد و پاور (مدرک رسمی)

آموزش تعمیرات مادربرد ، هارد و پاور (مدرک رسمی)

کامتک
1396/5/28 15:48:22

آموزش تعمیرات مادربرد کامپیوتر و مادربرد لپ تاپ بطور کاملا عملی در کارگاهی اجرا میشود که بیش از 100 ... عمیرات مادربرد کامپیوتر و مادربرد لپ تاپ بطور کاملا عملی در کارگاهی اجرا میشود که بیش از 100 مدل ماد

 واردات وفروش سی پی یو زیر قیمت بازار - مرادی

واردات وفروش سی پی یو زیر قیمت بازار - مرادی

فروشگاه پرینتر برتر پارس
1400/3/18 7:30:05

، لوازم جانبی ، قطعات کامپیوتر ، کامپیوتر ، فروش کامپیوتر ، کیس ، پاور ، مادربرد ، مانیتور ، کارت گ ... ، لوازم جانبی ، قطعات کامپیوتر ، کامپیوتر ، فروش کامپیوتر ، کیس ، پاور ، مادربرد ، مانیتور ، کارت گ

دوره های درحال برگزاری تعمیرات شرکت کامتک comtech

دوره های درحال برگزاری تعمیرات شرکت کامتک comtech

کامتک
1396/5/24 12:40:15

** آموزش تعمیر نوت بوک ( لپ تاپ ) Notebook or Laptop آموزش تعمیر نوت بوک اپل AppleLaptop Repair Trai ... ** آموزش تعمیر نوت بوک ( لپ تاپ ) Notebook or Laptop آموزش تعمیر نوت بوک اپل AppleLaptop Repair Trai

آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ و PC

آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ و PC

شرکت فنی و مهندسی فارا دیتا
1394/6/17 18:14:27

شرکت فنی و مهندسی فـارا دیـتا ، بعنوان تخصصی ترین دپارتمان آموزش تعمیرات سخت افزار در کشور ارائه دهن ... زش تعمیرات تخصصی مادربرد * آموزش تعمیرات و عیب یابی سیستم های خانگی (PC)

آموزش الکترونیک چالوس

آموزش الکترونیک چالوس

کامران زارع
1402/11/24 7:10:31

آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ و PC شامل : آشنایی با درجه های حرارت های مختلف هیتر و هات گان برای تعوی ... پ تاپ و PC شامل : آشنایی با درجه های حرارت های مختلف هیتر و هات گان برای تعویض قطعات روی مادربرد و

خدمات نرم افزار و سخت افزار

خدمات نرم افزار و سخت افزار

مرتضی مرادی
1400/7/21 13:12:15

عیب یابی و تشخیص انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در حضور مشتری • تعمیر و رفع ایراد در کمترین زم ... اع کارت صدا • رفع مشکلات انواع پاور و منبع تغذیه • سوکتهای USB و جکهای صدا • ارتقاء سخت افزاری قطعات

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر همراه با 4 ماه گارانتی

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر همراه با 4 ماه گارانتی

-
1396/5/16 10:52:53

تعمیرات لپ تاپ ( تعمیرات نوت بوک ) و کامپیوتر در لابراتوار تخصصی رایان ویژن با حضور کادری مجرب ، متخ ... لکترونیک ، سیلندر و برد و بد سکتور گیری) + تعمیرات فوق تخصصی درایو های نوری ( مکانیک و برد الکترونیک

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ خصوصی (دوره ویژه)

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ خصوصی (دوره ویژه)

آموزش تعمیرات لپ تاپ
1396/5/7 9:48:48

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ خصوصی (دوره ویژه) www.tamiraat.com | 09102148442 بازه زمانی کوتاه برای آمو ... عمیر برد ال سی دی | آموزش الکترونیک | آموزشگاه کامتک | خرید لپ تاپ کارکرده | آموزش تعمیر مانیتور | آ