شیلنگ های هیدرولیکی-بازرگانی و تولیدی انواع لوازمات ماشین آلات،راهسازی معدنی، کشاورزی، مواد غذایی، ریخته گری و ماشین سازی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
فکس
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بازرگانی و تولیدی انواع لوازمات ماشین آلات،راهسازی معدنی، کشاورزی، مواد غذایی، ریخته گری و ماشین سازی

گروه صنعتی و تولیدی دماوندی

چرخ دنده های زنجیری استاندارد
چرخ دنده ها در صنعت مهمترین قطعه در انتقال نیرو هستند ، لذا نوع و اندازه آن بسیار حائز اهمیت است.ما به دلیل زیادی حجم این نوع محصول به چرخ دنده های استاندارد اکتفا کرده ایم.

چرخ دنده های مدولی
چرخ دنده های مدولی از دیگر قطعاتی می باشند که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. این شرکت از معدود شرکتهایی است که بیشترین تنوع چرخ دنده ها را دارا می باشد.

لیست زنجیرهای صنعتی استاندارد
زنجیرهای صنعتی به تناسب نوع کار، محیط کار، سرما و گرما، قدرت تحمل بار و ... به بخش های زیادی تقسیم می شوند.
این لیست اندازه فقط زنجیرهای پرمصرف را شامل می شود.

انواع الکترو موتورهای مختلف
الکتروموتورها به دو صورت تک فاز و سه فاز در صنعت استفاده می شوند. الکتروموتورهای ژن تبریز، زیمنس آلمان، وگ برزیل و الکتروموتورهای چینی از دیگر لوازم آماده تحویل این فروشگاه به شما مشتریان عزیز است.

گیربکس های حلزونی
گیربکس در صنعت بیشتر به صورت کاهنده استفاده می شود. نوع های پرمصرف به صورت گیربکس های حلزونی و دنده فولادی می باشند.

فولی ها
فولی ها در صنعت انتقال نیرو بسیار حائز اهمیت میباشند چون تنها قطعه ای هستند که در دوره های بالا بدون صدا کار انتقال نیرو را انجام می دهند.

یاتاقان ها و بلبرینگ ها
چرخه تمامی دستگاههای صنعتی توسط بلبرینگ ها و یاتاقان ها به گردش در می آیند . لذا این قطعات از موارد مهم در صنعت می باشد.
ما در اینجا به لیست بلبرینگ های پر مصرف اکتفا کرده ایم و نیز این فروشگاه تمامی یاتاقان های UCF، UCP، UCFLو UCTاز سوراخ 10 میلیمتر تا 100 میلیمتر و یاتاقان های SN تا سوراخ 200 میلیمتر را آماده تحویل دارد

کوپلینگ ها
کوپلینگ ها از واسطه های اساسی در صنعت هستند که در همه دستگاهها ، جزئی از مهمترین قطعات به شمار میروند.
کوپلینگ ها به چندین نوع در ماشین آلات استفاده می شوند: به صورت زنجیری ، مفصلی، درگیریKB، فولادی و هیدرولیکی، ما توانسته ایم کوپلینگ های مختلفی را تولید و به شما عرضه کنیم.

کوپلینگ های جید گروه صنعتی دماوندی
کوپلینگ های L در صنعت سرو و موتور و رباتیک، قسمتهایی که خلاصی آنها به حد صفر می باشد و کوپلینگهای FCL در صنعت قدرتمند کارخانجات گچ و آسفالت – خطوط لوله و پروفیل سازی و ... استفاده می گردند.

انواع ویبراتورها
ویبراتورها دستگاههایی هستند که جهت ایجاد ارتعاش و لرزش استفاده می گردند و در صنعت بسته به نیاز آن در شرایط مختلف نصب می گردند.کاربرد ویبراتورهای الکترونیکی بصورت نصب در بدنه دستگاه می باشد.
ویبراتورها در دو نوع ** دور جهت سورتینگ و ** دور جهت سرند استفاده میشوند.

زنجیرهای کانوایری استنلس استیل
یکی از ارکان ساخت کانوایر دستگاههای مواد غذایی زنجیرهای کانوایر از نوع استنلس بگیر 420 و استنلس نگیر 304 و 316 و زنجیرهای ترموپلاست از نوع ضد اسید و ضد مواد قلیایی می باشد که فروشگاه دماوندی کامل ترین مجموعه این نوع زنجیرها را دارا می باشد.

گیربکسهای سری EN یلماز ترکیه
گروه صنعتی دماوندی نمایندگی انحصاری گیربکس های یلماز ترکیه در غرب تهران را دارا می باشد.

الکترو گیربکسهای شافت مستقیم(هلیکال)
این نوع الکتروگیربکسها به دلیل یکپارچه بودن در جاهایی که نیاز به بهینه سازی فضای اشغالی میباشد به کار می رود. الکتروگیربکسها در ازای کاهش دور گشتاور را افزایش می دهند.

پمپ ها
پمپ ها از دیگر ملزومات صنعتی و خانگی در جهت استفاده برای آب و روغن می باشند. در مصارف خانگی از پمپ ها در انتقال آب استفاده میشود. در صورتی که در صنعت، پمپ هادر بسیاری از موارد مهم مورد استفاده قرار می گیرند. مانند: اسید ، قیر،گازوئیل، بنزین، گازو ....

اینورترها یا تابلوهای تغییر دور الکترونیکی
این گروه صنعتی نماینده اصلی فروش(INVERTOR، PLC، SOFT STARTER،LOAD CELL) LG کره می باشد.

قطعات و ملزومات دستگاههای مواد غذایی
یکی از ارکان مهم کانوایرها، دستگاههای بسته بندی، دستگاههای پرکن ، نوشابه سازی، آب معدنی، ماکارونی، چیپس و ...قطعات و ملزومات این دستگاهها می باشند.
چرخ های چدنی و آهنی
یکی دیگر از قطعات آماده تحویل این گروه صنعتی، چرخ های صنعتی هستند که با قطر و تناژهای مختلف می باشند.

پیچ های صنعتی(کبریتی)
پیچ های تولیدی این گروه صنعتی در ابعاد و فرم های از نوع متریال های مختلف می باشند.

انواع شمشهای تفلن و پلیمرهای صنعتی
یکی دیگر از محصولات این گروه صنعتی انواع شمشها و میلگردهای تفلن از نوع جنس پلی اتیلن و پلی آمید، ABS، پلی اورتان،P.T.F.E نسوز، فیبرهای نخ دار و نخ های نسوز می باشد.

انواع زنجیرهای انرژی چین یا هادی کابل فلزی و پلاستیکی
از این نوع زنجیرها برای محافظت کابل ها و شیلنگ های هیدرولیکی استفاده میشود.

رولیک ها و تسمه های نوار نقاله و قاشقک های حمل مواد
این گروه صنعتی مجموعه ای از رولیک ها را با عرض و طول های مختلف تحویل می دهد. همچنین توانایی ساخت انواع غلطک ها تا قطر یک متر و طول 6 متر را دارا می باشد.

انواع گیربکس های متغیر
این نوع الکترو گیربکس های متغیر به صورت مکانیکی(به صورت صفحه و دیسک ذغال) دور را تغییر می دهند. این نوع متغیرها با الکتروموتوژن و چین آماده تحویل می باشند.

انواع فولی های متغیر
فولی های متغیر از جمله قطعاتی هستند که با حجم کم و قابلیت بالا در تغییر دور این امکان را به شما می دهند که با هزینه کم و بازدهی بالا از دستگاه بهره بهتری ببرید.

انواع زنجیرهای کانوایری
از دیگر توانمندیهای این گروه صنعتی تهیه و تولید انواع زنجیرهای کانوایری به صورت کانوایرهوایی و کانوایر زمینی می باشد.
انواع ترولی، زنجیرهای بالدار و شاخکدار و ... از تولیدات این گروه صنعتی می باشد.

فروشگاه مرکزی:تهران-جاده قدیم کرج-بعد از میدان شیرپاستوریزه-روبروی فتح 19-مجتمع تجاری پارس امیر-پلاک 71و 72
تلفن:****- ****
شعبه 2: خ سعدی- پاساژ رضوی- طبقه همکف- پلاک 21
تلفن:****- ****
کد آگهی : 4716
بازدید : 19335
★★★★★★★★★★ 5/ 5 19335
Your رای: