کاشت موی طبیعی سر- کاشت مو و پیوند مو جایگزین ترمیم مو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مرکز پیوند موی طبیعی و لیزر ایران لطفا جهت مشاوره رایگان و اطلاعات دقیق با شماره **** دکتر پارسا نوایی تماس بگیرید.
تیم مرکز پیوند موی طبیعی و لیزر ایران متشکل از چندین پزشک متخصص و دوره دیده می باشد که همگی دارای گواهینامه پیوند موی طبیعی از فرانسه و عضو انجمن های بین المللی پیوند موی آمریکا(ISHRS) و اروپا(ESHRS)هستند . فعالیت تیم پزشکی مرکز پیوند موی طبیعی ایران از سال ** آغاز شده که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و نیز سایر کشورهای منطقه و نیز بیمارانی از کشورهای اروپایی و آمریکا توسط این تیم تحت عمل پیوند موی طبیعی قرار گرفته اند . این تیم عملهای بسیار بزرگ در موارد طاسی و ریزش موی وسیع سر را که به آنها مگا سیشن گفته می شود در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهد ، بطوریکه کاشت ** تا ** تار مو در یک جلسه و با بی حسی موضعی در مدت زمان حداکثر 4 الی 5 ساعت توسط این تیم به راحتی انجام می گیرد.
تکنیک های کاشت مودر نواحی طاس در مرکز پیوند موی طبیعی و لیزر ایران شامل دو تکنیک N.S.P و Slit graft و تکنیک های برداشت مواز نواحی دهنده شامل دو تکنیک F.I.T و F.U.T (F.U.E) می باشد.
-کاشت موی سنتتیک یکی از روش های بسیار قدیمی برای حفظ ظاهر افراد طاس بوده که امروزه به ندرت و به جز در موارد خاص که کاشت موی طبیعی برای افراد غیر ممکن است (مانند “ آلوپسی آره آتا ” که نوعی بیماری نادر ارثی است) به خاطر معایب و نقایص زیاد انجام نمی گیرد. برخی از مشکلات این روش عبارتند از: ریسک بالای عفونت ، ظاهری نه چندان طبیعی و پایداری بسیار کوتاه(6 ماه تا 2 سال).
-ترمیم مو: تکنیک های ترمیم مو شامل استفاده از کلاه گیس ،کلیپس و ... سال هاست که در کشورهای اروپایی و امریکایی منسوخ شده اند و مصدق این مطلب سایت جهانی گوگل و کلید واژه ی hair transplantation است. در ایران نیز به مرور زمان تکنیک های ترمیم مو جای خود را به پیوند موی طبیعی می دهند و یکی از پیشگامان این اقدام مرکز پیوند موی طبیعی ایران می باشد.
شایعترین علت ریزش مو توارث است . مردان و زنان دچار ریزش مو ژنهای مربوط به ریزش مو را از هریک یا دو والدین خویش به ارث می برند. هورمونی به نام تستوسترون که در بدن همه مردان وجود دارد سبب فعال شدن برنامه ژنتیکی به ارث رسیده در مردانی می شوند که حامل ژنهای مربوط به ریزش مو هستند و این روند نهایتا فولیکولهای مو را از بین می برد. در حال حاضر هیچ روش درمانی برای توقف ریزش موی ارثی وجود ندارد. سن شروع ، میزان و سرعت ریزش مو در افراد مختلف کاملا متفاوت است . امروزه تنها روشی که سبب بازگرداندن موهای از دست رفته می گردد پیوند موی طبیعی است .موهای پیوندی از نواحی خاصی از بدن که به آن ناحیه دهنده گفته می شود ، برداشته شده و به نواحی مورد نظر ( نواحی کم مو یا طاس ) که به آن ناحیه گیرنده گفته می شود انتقال می یابند. این موها پس از انتقال به محل جدید باز هم خصوصیات قبلی خود شامل رنگ ، جنس ، حالت و سرعت رشد را حفظ کرده و شروع به رشد می نماید. با ابداع ابزار و تکنیکهای جدید امکان پیوند گرافتهای کوچکتر با فواصل نزدیک به هم(N.S.P) فراهم گردیده بطوریکه امروزه انجام پیوند موی طبیعی ، ظاهری کاملا طبیعی به شخص می دهد. بسته به نوع عمل انجام شده و نیز نوع کار شخص در اکثر موارد شخص می تواند روزبعد از عمل سر کار خود حاضر شود. اطلاعات دقیقتر در این مورد را پزشک مشاور به شما خواهد داد. هزینه عمل پیوند موی طبیعی بیشتر از هزینه سفارش کلاه گیس و یا روشهای مصنوعی (ترمیم مو) مشابه است ولی با توجه به اینکه موهای پیوند شده کاملا دائمی و بدون ریزش هستند امروزه مردم از لحاظ اقتصادی بعنوان یک سرمایه گذاری مطمئن برای داشتن آینده ای توام با زیبایی ، با اعتماد به نفس به مراتب بالاتر از قبل به انجام این عمل روی آورده اند.
درنمایندگی های مرکز در سراسر ایران دارای مراکز نمایندگی در شهرهای تهران - دبی -اصفهان – شیراز – بندر انزلی - کرج - رشت – ارومیه - قزوین - خرم آباد- کرمانشاه- کاشان -... #مشاوره و ویزیت رایگان و پرداخت اقساط بلند مدت لطفا جهت مشاوره و اطلاعات دقیق با شماره **** دکتر پارسا نوایی تماس بگیرید.
کد آگهی : 45219
بازدید : 9081
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9081
Your رای:
کلمات کلیدی