اره تیز کن- لوازم آشپزخانه زولینگ آلمان فروشگاه 9*9

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

زولینگ :
برند معتبر و منحصر به فرد "زولینگ جی ای هنکلز" با بیش از ۲۷۵ سال سابقه ، ریشه در فرهنگ و سنت های مردم آلمان دارد.
شرکت زولینگ در ۱۳ ژوئن ۱۷۳۱ تأسیس شد. در آن زمان اتحادیه فروشندگان کارد ، لوگوی دوبچه را از سوی تولید کنندگان این برند یعنی زولینگن و پیتر هنکلز به نام برند زولینگ ثبت کردند.
این برند پیشرفته ، ‌ با سابقه ای بسیار طولانی ، برای تولید محصولات و خدمات با کیفیت ، همواره از فناوری های بدیع و خلاقیت های بی نظیردر این زمینه استفاده می کند.
زولینگ امروزه در سراسرجهان به داشتن محصولاتی با کیفیت و ممتاز شهرت دارد.
برند زولینگ جی ای هنکلز افزون بر تولید کالاهایی همچون کارد قاشق - چنگال ، ‌ قیچی و انواع ظروف پخت و پز ، در تولید ابزار مانیکور- پدیکور نیز دست دارد.

نهایت مهارت ، تکنولوژی مدرن:
برند زولینگ ، از سطح یک صادر کننده آلمانی به یک شرکت بین المللی معتبر در جهان ارتقا یافته است. هیچ چیز به اندازه لوگوی زولینگ نمی تواند پیشرفت این برند را طی این سال ها نشان دهد. لوگوی دو بچه زولینگ ، تا به امروز چندین بار دستخوش تغییر شده و هر بار به صورت کامل تر از پیش درآمده تا اینکه به شکل امروزی آن یعنی دو آدمک که به صورت گرافیکی طراحی شده اند ، در آمده است. این لوگو در سراسر بازارهای جهانی مشهور شده است.

محصولات زولینگ شامل:
- انواع چاقو
- قابلمه
- سرویس قاشق و چنگال
- انواع قیچی
- انواع کفگیر
- همزن دستی
- پیتزا بر
- تخته گوشت
- چاقو تیز کن
- پوست کن
- پنیر ورقه ساز
و... می باشد.
کد آگهی : 42924
بازدید : 9516
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9516
Your رای: