کاهش وزن بدون رژیم- شلوارک لاغری حرارتی Suana Pants

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

* لاغری بدون بازگشت با آخرین تکنولوژی روز دنیا * ساده ترین راه کاهش چربی های اضافی و کم کردن وزن بدن در منزل و هر جای دیگر * موثر در درمان دردهای عضلانی * مناسب برای لاغری موضعی شکم-باسن-ران * کمک به شادابی پوست و تعادل سیستم حرارتی بدن * گرمای قابل تنظیمـ ( 34 تا 75 درجه سانتیگراد) * به روزترین برنامه رژیم غذایی دنیا و دفترچه راهنما *این محصول ساخت کشور اسپانیا بوده و مطابق با استانداردهای اروپا میباشد .

طریقه مصرف : • مطمئن شوید که تنظیم کننده گرما خاموش است • کمربند را به برق وصل کنید • درجه تنظیم کننده گرما به بالاترین وضعیت تغییر دهید تا وسیله فورا گرم شود . توجه : بعد از 5 دقیقه درجه را با میل خود کم کنید . • در پایان دوره ، عرق بدن را خشک کنید و به مدت 15 تا 20 دقیقه قبل از دوش گرفتن یا حمام کردن و یا خوردن یا نوشیدن مایعات سرد صبر کنید . • اگر پوست شما مایل به رنگ قرمز شد نگران نباشید این گرما این واکنش را می طلبد پس از گذشت 2 ساعت از بین می رود . • هر بار که دوره شما تمام شد شلوارک را در بیاورید و آن را در یک سطح هموار بگذارید تا خنک شود . بعد آن را به وسیله یک پارچه تمیز کنید و آن را خشک کنید . و در جای خشک و خنک نگهداری کنید .


برخی از امکانات و قابلیتها:
# * لاغری بدون بازگشت با آخرین تکنولوژی روز دنیا
# * ساده ترین راه کاهش چربی های اضافی وکم کردن وزن بدن در منزل و هر جای دیگر
# * موثر در درمان دردهای عضلانی
# * مناسب برای لاغری موضعی شکم-باسن-ران
# * کمک به شادابی پوست و تعادل سیستم حرارتی بدن
# *این محصول ساخت کشور اسپانیا بوده و مطابق با استانداردهای اروپا میباشد .
کد آگهی : 38516
بازدید : 7925
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7925
Your رای: