چوب ضد موریانه-مرکزتخصصی کنترل موریانه اصفهان افشان 09133191480

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهندس افشان
آدرس
شهر تهران-
تلفن
0
موبایل
09133191480

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مرکزتخصصی کنترل موریانه اصفهان افشان 09133191480


اظهارات یک پزشک در خصوص آلودگی منزلشان به موریانه:
با سلام و عرض ادب. آگهی شما را در مورد مبارزه با موریانه در اینترنت دیدم. من ساکن اصفهان هستم. حدود یک سال پیش به دنبال نصب کاغذ دیواری در منزلم موریانه زد. بعد از آن با یکی از کارشناسان که از همکاران خودم بود مطرح کردم. ایشان در زمینه مبارزه با موریانه فعالیت دارند. تشریف آوردند و سمپاشی انجام دادند که شامل تزریق در زمین و دیوارها و پاشیدن سم به دیوارها بود. تضمین دادند که حداقل5 سال مشکلی پیش نخواهد آمد. البته گفتند کاغذ دیواری را هم بطور کامل بردارید و رنگ بزنید. این کار را هم انجام دادم. چند روز پیش دوباره همان اتاق و سالن موریانه زد. گفتند چون رنگ استفاده شده روغن نبوده این اتفاق افتاده است.این طور که مشخص آن ها اهل فن و کاردان نبودند و فقط وانمود کردند که اهل فن هستند. سوال من از شما این است که نحوه کار شما به چه صورت است و چه تضمینی وجود دارد که مشکل دوباره برنگردد؟ در ضمن تضمین کار شما برای چه مدت می باشد؟ از دریافت پاسخ شما سپاسگزار خواهم بود
. پاسخ:
با سلام و عرض تشکر از میل ارسالی:
وجود و یا ظهور موریانه در منزل ارتباطی با رنگ و یا کاغذ دیواری ندارد. نحوه کار ما انجام عملیات Inserting به روش Physiological Method است. در این روش شما خانه ای بدون موریانه خواهید داشت. ضمانت نامه ما برای 10 سال صادر می شود، ولی کنترل موریانه همیشگی خواهد بود.
منتظر نظرات شما هستیم
با تشکر، مهندس افشان
..............................................
موریانه ها از طریق تغذیه از چوب ها و الیاف سلولزی استفاده شده در ساختمان مانند کمد، درب، دکوراسیون، کف پوش، کاغذ دیواری و هر وسیله سلولزی دیگری به ساختمان ها و تاسیسات شهری خسارت هنگفت مالی، جانی و روحی می زنند. چه باید کرد؟؟ همين امروز اقدام کنيد.همراه 09133191480
ساختمان های آلوده توسط کادر متخصص ما براحتی ضد موريانه می شود. ده سال ضمانت کتبي پشتوانه تجربه ماست. در ساختمان هایی که هنوز آلودگی ایجاد نشده بهترین کار پیشگیری از خسارت موریانه است. همين امروز اقدام کنيد. پيشگيري بهتر از درمان است. منازل خود را توسط کادر متخصص ما ضد موريانه کنيد. ده سال ضمانت کتبي پشتوانه تجربه ماست.09133191480
1-کنترل موریانه در ساختمان های آلوده
موریانه سالانه نزدیک به ۳۵ میلیون تخم می گذارد و از شعاع ۱۵ کیلومتری بوی چوب را تشخیص می دهد.
پیچیدگی کنترل موریانه تا آنجاست که حتی در زمان نابودی کامل وقتی تنها دو موریانه نر باقی می مانند یکی از آنها که ضعیف تر است تغییر جنسیت داده و به ماده تبدیل می شود.
تشخیص میزان پراکنش حشره، ردیابی تخم و کلنی، تخمین میزان جمعیت، طراحی شیوه عملیات، نامساعد کردن شرایط محیطی زیست و انجام عملیات، مراحل کنترل موریانه را تشکیل می دهند.
اعمال شیوه های غیر علمی توسط افراد غیر متخصص برای سمپاشی و یا استفاده از سموم بطور خود سرانه علاوه بر عدم تاثیر مطلوب در کنترل موریانه، سبب آلودگی محیط زندگی افراد شده و راه را برای بروز انواع سرطان و بیماری های مختلف باز می کند. متخصصین گروه افشان سم با بهره گیری از دانش روز در خصوص سم شناسی و بیولوژی حشرات و نحوه اثر آفات بهداشتی بر سلامت افراد با اولین تماس جهت رفع مشکل شما در کنارتان خواهند بود.
مبارزه ناقص و غیر علمی باعث پخش شدن موریانه ها و گسترش آلودگی در تمام ساختمان می شود. لذا به محض مشاهده آثار خسارت موریانه ها به منظور ریشه کنی آن ها بطور کامل با مهندس افشان 09133191480 تماس بگیرید.
2- پیشگیری از آلوده شدن ساختمان به موریانه
اگر می خواهید ساختمان شما به موریانه آلوده نشود و عمری را راحت و با آسودگی خیال زندگی کنید همین امروز نسبت به پیشگیری از خسارت موریانه به ساختمان خود اقدام کنید. پیشگیری بهتر از درمان است.
کافی است با شماره همراه 09133191480 در اصفهان تماس بگیرید
عملیات تخصصی پیشگیری و کنترل موریانه فقط در اصفهان انجام می شود از اینکه فرصت سرویس دهی به سایر هموطنان گرامی را نداریم پیشا پیش عذر خواهی می نماییم.
خانه ها و ساختمان هایی که از بتون و فلز ساخته می شوند لزوما ضد موریانه نیستند. برای ضد موریانه کردن آن ها بایستی اقدامات پیشگیری بصورت تخصصی اعمال شود. این اقدامات عبارتند از:
1- بازرسی زمین و محل ساختمان
2- بررسی نقشه و طرح ساختمان
3- بررسی نقشه تاسیسات ساختمان
4- اجرای عملیات پاکسازی
5- اجرای عملیات Covering External
6- جرای عملیات Termakill Installation
7- اجرای عملیات Complex Inserting
3- هنگام بازسازی یا ترمیم ساختمان و منزل خود نسبت به ضد موریانه کردن آن اقدام نمایید
قبل از خرید خانه و یا ساختمان از آلوده نبودن ساختمان به موریانه توسط مشاورین افشا

کد آگهی : 29830
بازدید : 8660
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8660
Your رای:
کلمات کلیدی