گروه فنی برق- خدمات برق و الکتونیک قدرت سورنا صنعت بیستون

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گروه فنی و مهندسی سورنا صنعت بیستون در سال ** بار شعار بهبود کیفیت درارائه و اجرای پروژه های برق و تابلوهای برق در بخش صنعت کشور با مدیریت مهندس سید حمیدرضا حسینی تاَسیس گردید .
این گروه در زمان کوتاهی با بهره گیری از تکنسینهای آموزش دیده موُفق به کسب موفقیتهای زیادی گردید و با حسن رضایت کار فرمایان و مدیران شرکتها وکارخانجات عظیم سراسر کشور در صدد است گامهای موثرتر و پرتوانتری را برای نیل به اهداف خود بردارد.
موضوع فعالیت گروه فنی مهندسی سورنا صنعت بیستون شامل :مشاوره ، مهندسی ، مدیریت در زمینه های مختلف طراحی و ساخت ، نصب و بر آورد ، نظارت و بازرسی و ارزیابی در بخشهای مختلف توزیع ، انتقال ، تولید ، مصرف ، کنترل ، راه اندازی ، ابزار دقیق و سایر موارد می باشد.
گروه فنی مهندسی سورنا صنعت بیستون در راستای رسیدن به اهداف خود با پشت سرگذاشتن بیش ازیک دهه فعالیت پرفراز و نشیب اکنون بااعتماد به نفس بیشتر و با تکیه بر متدهای صحیح مدیریتی و نیروها و کارشناسان خلاق و کارآمد خود و بهره گیری از نظرات مشتریان سعی نموده کلیه خدمات خود را با در نظر گرفتن سه عامل اساسی
"کیفیت برتر محصول" و "کوتاه ترین زمان" و "کم هزینه ترین خدمات"
ارائه دهد. همچنین با توجه به پایه اصلی شرکتهای فنی مهندسی که بر نیروی انسانی کارآمد و خلاق استوار است ، این گروه اهتمام ویژه ای به مدیریت منابع نیروی انسانی از جمله جذب ، نگهداری و آموزش برنامه ریزی شده نیروی انسانی قائل شده است بطوریکه هم اکنون از یک مجموعه بی نظیرنیروی انسانی آموزش دیده و کارا برخوردار است .
این گروه دارای واحدهای مختلف در زمینه صنعت برق و انرژی می باشد که هر واحد با بهرگیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص اقدام به اجرای تعهدات خود می نماید .
گروه فنی مهندسی سورنا صنعت بیستون آماده ارائه خدمات برق صنعتی در شاخه های زیر به کلیه صنعت کاران سراسر کشور می باشد .
خدمات برق صنعتی
اتوماسیون اداری
تابلو برق
اتوماسیون صنعتی
مونیتورینگ
کنترل و ابزار دقیق
اسانسور و جرثقیل
فروش ups
برق صنعتی
تولید ups
تابلو های صنعتی
سیم کشی
برق اضطراری
راه اندازی خطوط تولید


با ما تماس بگیرید: -****-**** - ****
ایمیل : ssb.co @aol.com

» سایر تصاویر برای این آگهی

کد آگهی : 27231
بازدید : 14716
★★★★★★★★★★ 5/ 5 14716
Your رای:
کلمات کلیدی