محافظ جان-تامین و توزیع محصولات فیندر در تهران

توضیحات آگهی
✸✸
صاحب اگهی
آقای صادقی
آدرس
شهر تهران-لاله زار جنوبى بالاتر از كوچه ملانوروزى پلاك ٩٠ فروشگاه تابان الكتريك
تلفن
02133116100 - 02133115100 - 02133955600
موبایل
09102457004 - 02133975200 - 02133955400

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir


شرکت فیندر یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی در دنیا به شمار می‌رود. به همین دلیل کمتر کسی در این حوزه وجود دارد که اسم این برند را نشنیده باشد. فیندر در بازار ایران هم محبوبیت خاصی بین مصرف‌کنندگان دارد.

شرکت Finder در حال حاضر بیش از 10 هزار نوع محصول متفاوت اعم از کنتاکتور، رله، تایمر، قطعات صنعتی و … طراحی و تولید می‌کند. همچنین این شرکت شهرت زیادی در اروپا دارد و محصولات خود را در قاره سبز به عنوان اولین تولیدکننده رله توزیع می‌کند.

تمام محصولات برند فیندر از مقررات زیست محیطی ملی و اتحادیه اروپا پیروی می‌کنند. همچنین تقریبا نیمی از برق مورد استفاده محصولات فیندر از منابع تجدیدپذیر تامین می‌شود. به این ترتیب کمپانی فیندر تلاش خود را در راستای حفاظت از محیط زیست انجام داده است.

شرکت فیندر بیش از 80 نمایندگی مجاز و فعال در سراسر دنیا دارد که اقدام به فروش محصولات فیندر می‌کنند که در ایران تنها نماینده ی رسمی فیندر شرکت نفیس آرا میباشد .

فروشگاه تابان الکتریک به عنوان نماینده ی رسمی شرکت نفیس آرا در لاله زار مسئول تامین و توزیع رله های فیندر (finder) ایتالیا میباشد .

محصولات شرکت فیندر شامل :
تامین و توزیع رله های مینیاتوری finder
تامین و توزیع رله های مصرف عمومی finder
تامین و توزیع رله های توان بالا finder
تامین و توزیع رله های ایمنی بالا finder
تامین و توزیع رله دو حالته finder
تامین و توزیع رله ماژول های واسط اتوماسیون finder
تامین و توزیع تایمر finder
تامین و توزیع فلوتر finder
تامین و توزیع ترموستات finder
و ...
میباشد

فروشگاه تابان الکتریک به منظور ارائه محصولات اصل و اورجینال به دنبال جلب رضایت مشتریان میباشد .






کد آگهی : 23982
بازدید : 23526
★★★★★★★★★★ 5/ 5 23526
Your رای: