تولید و ترکیب رنگ های ساختمانی-تولید فروش و اجرای رنگ های صنعتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
حکیمیان
آدرس
اردکان-
تلفن
09133739809

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولید فروش و اجرای رنگ های صنعتی

رنگ اپوکسی زینک ریچ

این محصول سه جزیی از ترکیب رزین اپوکسی، پودر روی و سخت کننده پلی آمید فرموله شده و دارای خاصیت ضد خوردگی بالا می‌باشد و لایه بسیار سختی را بر سطوح فلزی ایجاد می‌نماید و این مقاومت و پایداری بر اساس سیستم حفاظت کاتدیک صورت می‌گیرد. این پوشش در اثر واکنش شیمیائی خشک شده و به عنوان محافظ در سازه‌های فلزی، مخازن صنعتی، بکار می‌رود تا از خوردگی سطوح فلزی در شرایط جوی نامناسب و نقاط مرطوب جلوگیری نماید.

رنگ اپوکسی پایه حلالی

بر اساس نوع‌هاردنر (سخت کننده) به دو دسته پلی آمید و پلی آمین تقسیم می‌گردند. رنگهای اپوکسی با‌هاردنر پلی آمید عمدتا دارای مقاومت مناسب در برابر شرایط جوی (Weather Resistance) و رنگهای اپوکسی با‌هاردنر پلی آمین به طور اخص در مقابل عوامل شیمیایی (Chemical Resistance) مقاومت بهتری از خود به نمایش می‌گذارند. این محصولات چسبندگی بسیار خوبی بر روی طیف وسیعی از سطوح از جمله انواع فلزات، چوب، سیمان و سفال را دارا بوده و مقاومت‌های فیزیکی و شیمیایی عالی آنها، گستره وسیع کاربرد این پوشش‌ها راسبب گردیده است.

رنگ اکریلیک (پایه آب)

رنگهای اکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده است. رنگهای اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگهای ساختمانی می‌باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ‌ها روبه افزایش است. بطوریکه به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگهای روغنی الکیدی می‌باشند.

سایر محصولات مرتبط:

رنگ اکریلیک مات
رنگ اکریلیک نیم براق
رنگ اکریلیک براق
رنگ اکریلیک سیلیکون نما
•پرایمر اکریلیک

کارخانه:
تلفکس: 5218349 0351 و همراه: 09133739809 - 09122939909
ایمیل: Info@Epoxy-Granite.Ir
وب سایت: www.Epoxy-Granite.Ir

دفتر مرکزی:
تلفن: 5221362 5226517 (351)
آدرس: یزد سه راه حکیمیان مجتمع چسب ایران
کد آگهی : 22968
بازدید : 8442
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8442
Your رای:
کلمات کلیدی