فروش ساختمان آپارتمانی با وام-آذران پلاستیک , نماینده فروش،طراحی و اجرای محصولات آذران پلاستیک استان تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش ویژه دیوار پوش آذران پلاستیک و سقف کاذب پانل پی وی سی آذران پلاستیک با بیش از 70 کد روکش متنوع مناسب برای فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری .
نماینده آذران پلاستیک با بیش ** پروژه اجرایی و طراحی شده توسط کارشناسان واحد طراحی و اجرادرخدمت شما می باشد.
جهت دریافت لیست قیمت فروش آذران پلاستیک با ما تماس بگیرید.

چند نمونه از کاربرد پانل pvc آذران پلاستیک :
-پانل پی وی سی آذران پلاستیک:مرمت،بازسازی و بهسازی ساختمان های قدیمی توسط آذران پلاستیک
-دیوار پوش پانل pvc آذران پلاستیک:ایجاد فضای تاسیساتی در پشت دیوار کاذب
-دیوار کوب پانل پی وی سی آذران پلاستیک:عایق کاری حرارتی و صوتی دیوارهای خارجی ساختمان وهمچنین دیوارهای مشترک میان واحدهای آپارتمانی
-سقف کاذب پانل pvc آذران پلاستیک:تزئین و بازسازی فرودگاه ها،رستوران ها،استخرها،اتاق کنفرانس ،فروشگاه ها،مراکز تجاری،هتل ها،کارخانجات تولید مواد غذایی و ساختمان های اداری از دیگر موارد دیوارپوش آذران پلاستیک می باشد.
پانل های روکشدار PVC آذران پلاستیک با طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع به عنوان پوشش سقف و دیوار نماهای داخلی به کار می رود. این پانل ها بهترین راه حل برای نازک کاری مکان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است و می تواند بر روی دیوارهای ناهموار و گچکاری شده نیز به کار رود. دیوارپوش های آذران پلاستیک بهترین جایگزین پانلهای دیواری چوبی چندلا بوده و با داشتن عمر مفید بسیار بالا، نیاز به صرف هزینه برای تعمیر و بازسازی دیوارهای شما را از میان بر می دارد.
این پانل ها قابل تنظیم بوده و می توان آنها را به صورت افقی یا عمودی و با هر زاویه ای بر روی انواع سطوح موجود مانند کاشی به آسانی با استفاده از میخ، منگنه، پیچ یا چسب نصب نمود. پانل های پی وی سی آذران پلاستیک در طول 6 متر و با عرض های 20، 25 و 40 سانتی متری تولید می شوند.

از جمله ویژگی های دیوارپوش آذران پلاستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ضد آب
- ضد حریق
- ضد پوسیدگی
- مقرون به صرفه
- نصب آسان
- عایق صوتی و حرارتی
- مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده اسیدی و قلیایی
جهت دریافت لیست قیمت فروش آذران پلاستیک با ما تماس بگیرید.




کد آگهی : 16117
بازدید : 11575
★★★★★★★★★★ 5/ 5 11575
Your رای:
کلمات کلیدی