فوق تخصص درد-مرکز تخصصی کاشت موی طبیعی و قابل FIT کرمان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آقای دکتر مسلمیان
آدرس
شهر کرمان-بلوار جمهوری ، طبقه سوم بانک پاسارگاد
تلفن
03412473412 03412473413
موبایل
09132918128

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مرکز تخصصی کاشت موی طبیعی و قابل رشد F.I.T
آقاي دکتر خدا دوست متخصص جراحي
عضو انجمن پوست اروپا EADV نظام پزشکی 44704
توضیح در مورد کاشت مو به روش غیر جراحی FIT
در این روش با ابزار ویژه پیازهای مو تک تک از پشت سر و یا نواحی دیگر بدن برداشته و در قسمت های خالی و یا کم پشت کاشته میشود.
در این روش نیازی به جراحی و بخیه نیست . حسن بزرگ FIT این است که تعداد مو های قابل برداشت در FIT محدودیت زیادی نداشته و به راحتی میتوان تا 10000 تار مو وگاهی بیشتر برداشت نمود و کاشت. حسن دیگر FIT این است که میتوان از مو های سینه نیز استفاده نمود.
یک ماه پس از پیوند ساقه های مو موقتا میریزند (مرحله استراخت ریشه ها ) ولی پس از 2 الی 3 ماه بعد از کاشت از حالت استراحت خارج شده و شروع به رشد می نمایند. به طور کلی 6 الی 9 ماه پس از پیوند قسمت طاس یا کم مو کاملا حالت طبیعی خود را بدست می آورد.

پرسش و پاسخ در زمینه کاشت موی طبیعی
آیا موهای کاشته شده مجددا میریزند؟
به هیچ وجه . موهای جدید که از بانک مو یعنی پشت سر و یا بدن برداشته میشوند دارای گیرنده هورمون های مردانه نبوده و به طور طبیعی رشد خواهند کرد. موهای کاشته شده نیاز به مراقبت دارویی و غبر دارویی خاصی ندارند.
بعد از کاشت مو چند روز مرخصی از محل کار لازم است؟
کاشت مو یک عمل سرپایی است لذا پس از آن معمولا مشکل خاصی پیش نمی آید و فرد میتواند یک یا دو روز بعد به محل کارش باز گردد.
آیا پیوند مو نیاز به بیهوشی دارد؟
خیر . پیوند مو همیشه با بی حسی موضعی انجام و فرد هیچ گونه دردی در جریان کار ندارد و میتواند پس از پایان کار به منزل باز گردد.
آیا کاشت مو برای افرادی که موی پشت و دو طرف سر آنها کم است امکان پذیر است؟
بله . برای این افراد کاشت مو به صورت دو مرحله ای انجام میشود در هر مرحله بین 4 تا 6 هزار تار مو برای فرد کاشته میشود ( فاصله بین هر مرحله 3 ماه).
آیا موهای کاشته شده در محل طاس نمای عروسکی خواهند داشت؟
در متد های قدیمی کاشت مو با استفاده از گرافت های دارای 5-4 تار و گاهی بیشتر انجام و لذا نمای عروسکی به سر بیمار میداد ولی با تکنیک میکروگرافت نمای مو های کاشته شده پس از رویش تفاوت زیادی با موهای طبیعی ابرو نداشته باشد.
آیا کاشت مو در خانم ها امکان پذیر است؟
بله
آیا میتوان محل خط بخیه ، اسکار سوختگی ، و جراحات روی پوست صورت یا سر را با کاشت مو ترمیم نمود؟
بله . البته نواحی فوق با انجام کاشت موی طبیعی تا حد زیادی پوشیده میشوند ولی هیچ گاه از نظر نمای ظاهری و تراکم موها کاملا شبیه پوست سالم اطراف نمیگردند.
آیا تخصص پزشکی خاصی برای انجام کاشت موی طبیعی مورد نیاز است؟
اگر چه در حال حاضر پزشکان با تخصص های متفاوت و حتی پزشکان عمومی مبادرت به انجام پیوند مو مینمایند. ولی در حقیقت کاشت مو یکی از رشته های تخصصی پوست و مو بوده و باید که این کار خطیر و حساس توسط متخصص پوست انجام گردد.
نتایج کاشت موی طبیعی خوب یا بد برای همه عمر باقی مانده لذا بایستی در انتخاب پزشک و مرکز کاشت مو دقت زیادی به عمل آورد.

با دانش قبلی از نتایج کار به جمع ما بپیوندید

کد آگهی : 1534
بازدید : 25328
★★★★★★★★★★ 5/ 5 25328
Your رای: