Seo- طراحی سایت ، بهینه سازی (SEO) ، هاستینگ و دامنه

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست ، بلکه یک سایت خوب باید بتواند بیننده را به مشتری تبدیل کند .
شما زمان کوتاهی دارید تا بتوانید بیننده را به مشتری خود تبدیل کنید !

اولین نکته و در واقع مهم ترین نکته قرارگرفتنن وب سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو می باشد . قطعا افراد برای استفاده از خدمات اینترنتی وب سایت ،کلمه مورد نظر خود را جستجو می کنند و تنها به صفحه اول نتایج جستجو و وب سایت هایی که بالاتر قرار دارند مراجعه می کنند تا مابقی صفحات .بنابراین وب سایت هایی که در صفحه اول موتورهای جستجو و بالاتر هستند شانس بیشتری برای انتخاب از طرف کاربران دارند. از این منظر شرکت سارگون با هزینه بسیار پایین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا وب سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو قرار گیرد (SEO) که قطعا نقش بسیار موثری در کسب درآمد و میزان موفقیت و شهرت شما خواهد داشت .

نکته بعدی پس از ورود به سایت ، ظاهر سایت شماست. در واقع سایت شما ویترین حرفه ای کار شماست که در لحظه اول توسط بیننده مورد ارزیابی قرار می گیرد . یک سایت خوب ، سایتی است که به محض ورود کاربر و قبل از اینکه او شروع به خواندن مطالب سایت کند او را متوجه محتویات سایت و نوع فعالیت شما کند.به طبع داشتن ظاهری زیبا و متناسب با حرفه شما می تواند در جذب مخاطب کمک زیادی داشته باشد . شرکت سارگون پس از مشاوره با شما ، طرحی مناسب با نوع فعایت شما و مطابق با سیلقه و خواست و نظر شما در نظر میگیرد که پس تایید نهایی توسط شما ،جهت پیاده سازی آن را در اختیار تیم برنامه نویسی قرار می دهد.

یکی از مهم ترین نکات در پیاده سازی یک پروژه ، بحث امنیت می باشد .شرکت سارگون بدون استفاده از نرم افزارهای open source ، نرم افزار اختصاصی متناسب با سایت شما در اختیار شما قرار می دهد که این موضوع از نظر امنیت حائز اهمیت میباشد.
پس از تحویل وب سایت ، یکی از مهم ترین مسائلی که صاحبان وب سایت با آن روبرو هستند ، آموزش و پشتیبانی وب سایت و پاسخ گویی به سوالات مطرح شده می باشد . پس از تحویل وب سایت جلسه آموزش حضوری به همراه ارائه فایل pdf وهمچنین سامانه پشتیبانی ، پاسخ گوی نیاز شما مشتریان گرامی خواهد بود.

شرکت سارگون در مدت 6سال فعالیت خود ، با هزینه بسیار مناسب و ارائه هاست رایگان ، افتخار همکاری با بسیاری از ارگانها و شرکت های بزرگ در سطح کشور را دارا میباشد . بهترین معرف ما نمونه کارها و تنوع وسیع مشتریان بزرگ ما در سراسر ایران میباشد که برای مشاهده آنها می توانید به وب سایت ما به آدرس sargonco.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های 8-**6-026 تماس حاصل فرمایید.
کد آگهی : 13095
بازدید : 14987
★★★★★★★★★★ 5/ 5 14987
Your رای: