محافظ جان-عایق حرارتی شیشه ساختمان و خودرو، محافظ شفاف نانو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

محافظ و عایق حرارتی شفاف برای شیشه ساختمان وخودرو(TENTEN FILM)
نانوپوششTenten برچسبی می باشد که نانوذرات بکاررفته در آن با شفافیت بالای خود، نور را بخوبی از خود عبورداده و با عایق کردن شیشه ها از گذر امواج مادون قرمز و اتلاف انرژی جلوگیری می کند. این برچسبها در فصلهای گرم با جلوگیری از ورودگرما ودر فصلهای سرد با مانع شدن ازخروج گرما موجب صرفه جویی در مصرف برق،گاز و آب و در نتیجه کاهش هزینه ها می شوند. http://www.tenten.ir
بازگشت سرمایه توسط این محصول به مدت 3سال میباشد که از طریق صرفه جویی و کاهش هزینه آب، برق و گاز در دراز مدت جبران می شود.در واقع میتوان گفت در درازمدت هزینه ای بابت عایق کردن شیشه ها پرداخت نکرده اید چراکه مجدداً به شما برگشت داده خواهد شد. دوام و پایداری نانو پوششtenten بیش از 15سال میباشد.
مزایای عایق حرارتی:
نانو پوششTENTEN باجلوگیری از انتقال حرارت به سه روش تابشی،رسانش وجابجایی هم در فصل گرما و هم در فصل سرما از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و 20درصد صرفه جویی به دنبال خواهد داشت. میزان ممانعت از عبور امواج مادون قرمز با توجه به نوع محصول انتخاب شده تا 99%میباشد .شیشه های دو جداره نمی توانند به خوبی از انتقال حرارت به روش تابشی جلوگیری کنند. نانو پوششTENTEN بخوبی این مشکل را حل کرده است.
جلوگیری از عبور امواج مضر ماورابنفش(UV):
نانوپوششTENTEN مانند سپری مطمئن با ممانعت از عبور امواج مضر ماورابنفش خورشید به میزان99% محیطی سالم و بی خطر را برای شما و خانواده تان فراهم می کند. امواج مضر ماوراء بنفش خورشید، موجب رنگ پریدگی اشیا، سرطان پوست و همچنین بیماریهای چشمی نظیر آب مروارید،کاهش بینایی و... میشود. مضرات امواج UV به قدری حائز اهمیت است که پزشکان توصیه می کنند که حتی در روزهای ابری هم از عینک های ضدUV استفاده کنید.
ایمنی بیشتر و پدافند غیرعامل:
شکسته شدن و پرتاب شدن شیشه ها در انفجار،زلزله،طوفان و... موجب جراحت شده و جان افراد را به خطر می اندازد. نانوپوششTENTEN با مقاومترکردن شیشه ها، از پایین ریختن و پرتاب شدن آن جلوگیری می کند و محافظ جان شما خواهد بود.
گذردهی بالای نور:
نانوپوششTENTEN با شفافیت بالای خود، نور موردنیاز محیط را تأمین و محیطی بانشاط فراهم میآورد. گذردهی نور توسط این برچسبها 60 تا 90%میباشد. عدم نیاز به روشن کردن روشنایی های بیشتر جهت تأمین نور محیط، خود موجب صرفه جویی می شود.
افزایش زمان سرقت وامنیت بیشتر:
نانوپوششTENTEN بریدن و شکستن شیشه توسط سارقین را سخت تر و با افزایش زمان سرقت، احتمال دستگیرشدن سارق را بیشتر خواهد کرد. البته بهمراه پوششهای ضدسرقت میتوان شیشه ها را غیرقابل نفوذ کرد که گزینه مناسبی برای بانکها، مراکز دولتی، جواهرفروشی ها و... میباشد. در این صورت این مراکز،هنگام درگیریهای خیابانی و... از آسیب پذیری در امان خواهند بود.
عدم اختلال در امواج مخابراتی:
نانوپوششTENTEN برخلاف دیگر برچسبها که موجب کاهش آنتن دهی تجهیزات مخابراتی میشوند، تأثیری بر آنتن دهی موبایل و دیگر تجهیزات مخابراتی ندارند و با نانوذرات و ساختار پیچیده خود تنها از عبور امواج مضر جلوگیری می کند.

عایق حرارتی و ضد ماورابنفش برای شیشه خودرو (TENTEN FILM)
Tentenfilm با جلوگیری از انتقال حرارت توسط شیشه خودرو، آرامش را برای شما وخانواده تان به ارمغان میآورد
Tentenfilm حاوی نانوذراتی میباشد که علاوه بر داشتن وضوح بالا، ازعبور اشعه مادون قرمز جلوگیری کرده و به عنوان مسدودکننده وعایق حرارتی از گرم شدن خودرو جلوگیری وباعث کمتر کارکردن سیستم سرمایشی خودرو و درنتیجه کاهش مصرف سوخت و اصطکاک می شود
Tentenfilm باجلوگیری ازعبور 99%از اشعه مضرماورابنفش خورشید محیطی سالم برای سرنشینان خودرو فراهم می آورد.کم رنگ شدن وترک برداشتن داشبورد وتجهیزات خودرو، بیماریهای پوستی و سرطان، بیماریهای چشمی و... از مضرات اشعه ماوراء بنفش خورشید می باشد
یکی از مشکلات برچسب های دودی خودرو کاهش دید راننده در شب ودرنتیجه افزایش خطر تصادفات میباشد کهTentenfilm با داشتن وضوح وشفافیت بالا به راننده این امکان را میدهد که با اطمینان بیشتری رانندگی کرده وخانواده خود را با آرامش کامل به مقصد برساند.
خردشدن شیشه و پاشیده شدن آن به داخل خودرو درتصادفات جان سرنشینان خودرو را به خطر میاندازد.
Tentenfilm با مقاومترکردن شیشه های خودرو و جلوگیری از پاشش ناگهانی شیشه به داخل خودرو جان سرنشینان را حفظ خواهد کرد
ارسال سریع به سراسر کشور info@tenten.ir
فکس: ****
تماس: ****- ****
www.tenten.ir


کد آگهی : 1286
بازدید : 9873
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9873
Your رای:
کلمات کلیدی