حذف تیر-آگوستیک درب (ضد صدا) حامی صنعت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
اقای امانی
آدرس
شهر تهران-خیابان سرهنگ سخایی - پاساژ عشقی - طبقه دوم
تلفن
66755648
موبایل
09123886561
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

در بسیاری از مواقع سرو صدای زیاد موجب ناراحتی و آزار افراد می شود. افراد بسیاری تمایل دارند تا از ورود صدا به اتاق و یا محل کار خود جلوگیری کنند. یکی از روش های مناسب برای ممانعت از ورود صدا به داخل استفاده از درب ضد صدا است. درب ضد صدا همانطور که از نام آن مشخص است در برابر سر و صدا به عنوان عایق عمل می کند.
" شرکت حامی صنعت " با تجربه چندین ساله کارشناسان خود در زمینه ی تجهیزات و آکوستیک صدابرداری و سالن همایش ، آمفی تئاتر و سینما به صورت منسجم و با بهترین کیفیت مطابق استانداردهای بین المللی مهندسی صدا و علم آکوستیک (صدا) و توان کشور به ارائه خدمات عایق سازی و مهار و حذف صداهای مزاحم (نویز) می پردازد.
اجرا برای انواع درب - دیوار - کف و سقف :

استودیوهای صدابردار
سینماها
آمفی تئاترها
آموزشگاه های موسیقی
کتابخانه ها
سالن های کنفرانس
سالن های تیراندازی
اتاق موزیک
ادارات
اتاق مطالعه
اتاق خواب
و ....
تماس از شما ، مشاوره رایگان از ما
شماره تماس : 021- 66755648
09123886561
اقای امانی
hamysanat66@gmail.com
http://www.hamy-sanat.ir


کد آگهی : 110773
بازدید : 8216
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8216
Your رای: