فرز سی ان سی چوب-کاربردهای دستگاه های سی ان سی روتر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نورآفرین
آدرس
شهر تهران-بزرگراه ستاری - ابتدای بلوار فردوس شرقی - پلاک 438 - طبقه اول - واحد 4
تلفن
02144006240-02144006241-02144016471
موبایل
09121691881-09120691882
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه های سی ان سی روتر کاربردهای متعددی دارند. این دستگاه ها اغلب در صنایع غیرفلزی استفاده می شوند. ویژگی های ممتاز این دستگاه ها باعث شده است که کاربرد وسیعی پیدا کنند. برخی از مزیت های این دستگاه ها عبارتند از:

- امکان کنترل توسط کامپیوتر. این دستگاه ها می توانند طرح های دوبعدی یا سه بعدی را از کامپیوتر گرفته و برای برش یا تراش از آن استفاده کنند. کاربر دستگاه می تواند طرح خود را در نرم افزارهای طراحی دو بعدی یا سه بعدی طراحی کرده و پس از تنظیم پارمترهایی مانند سرعت پیشروی یا سرعت دوران اسپیندل و ...

- ظرافت حک و برش. دقت این دستگاه ها در حد چند صدم میلیمتر است و با این وصف، در اغلب موارد، ظرافت کار آن ها به مراتب از کار دست بیشتر است.

- سرعت بالا. دستگاه های سی ان سی در عملیات حک یا برش سرعتی به مراتب بالاتر از دست دارند. برای مثال در عملیات تراش چوب با سی ان سی، سرعت کار چند ده برابر سرعت کاری یک منبت کار است.

- سایر مزایا. عملیات دستگاه های سی ان سی سایر مزایای عملیات ماشینی نسبت به دستی را داراست؛ مزایایی مانند امکان عملیات طولانی مدت بدون خستگی، یکنواخت بودن نتیجه کار در طول زمان، پایین بودن هزینه های جاری در مقایسه با نیروی انسانی و ...

برخی از زمینه های کاربرد دستگاه های سی ان سی روتر عبارتند از:

أ‌. تابلوسازی
ب‌. قالب سازی
ت‌. خدمات تبلیغاتی
ث‌. صنعت دکوراسیون
ج‌. جواهرسازی
ح‌. صنعت سنگ
خ‌. صنعت مبلمان
د‌. صنعت الکترونیک (سوراخکاری و حک مدار چاپی)
ذ‌. مدل سازی و ماکت سازی



شرکت نورآفرین با در اختیار داشتن کادری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان، انواع دستگاه های فرز و تراش سی ان سی مخصوص صنایع چوب، سنگ، تبلیغات و ... را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های سی ان سی “CNC” عرضه شده، خدمات زیر را ارائه می نماید:

* نصب دستگاه CNC: تمامی دستگاه های سی ان سی عرضه شده، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.

* آموزش: برای تمامی دستگاه های سی ان سی، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.

* گارانتی: تمامی دستگاه های CNC این شرکت، دارای یک سال گارانتی هستند.

* خدمات پس از فروش: تمامی دستگاه های سی ان سی دارای خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.

اغلب دستگاه های سی ان سی عرضه شده توسط شرکت، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE (استاندارد اتحادیه اروپا) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های سی ان سی و قیمت آن ها لطفا با شماره های مندرج در تبلیغ و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.
برای بدست آوردن اطلاعات در مورد کاربردهای دستگاه های سی ان سی و تنوع این دستگاه ها، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید و یا با ما تماس بگیرید :
www.noorafarin.com
noorafareen.company@yahoo.com
02144006240-09121691881
09120691882-02144006241-آدرس:تهران،بزرگراه ستاری شمالی،ابتدای فردوس شرق،پلاک 438،واحد 4

شماره تلفن های بخش خدمات برش و تراش سی ان سی:
02144016471-
کد آگهی : 108569
بازدید : 16327
★★★★★★★★★★ 5/ 5 16327
Your رای: