شرق تهران-تولید نشاء فصلی خارجی ، طراحی و اجرا فضای سبز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

+++ موسسه تولید گل و گیاه ایرانیان +++
زمانی که شما قصد دارید یک باغچه زیبا و پرگل داشته باشید و از فضای سبز که برای خود ایجاد کرده اید لذت ببرید
موسسه تولیدی ایرانیان در طراحی فضای سبز تمام تلاش خود را به کار می گیرد و این موسسه علاوه بر طراحی و توانایی اجرای آن طبق سلیقه شما دارد و می تواند بهترین فضا را برای شما طراحی و اجرا کند.
استفاده از نشاء دوره رشد و تولید محصول را کوتاه می کند و می توان با استفاده از این نشاء های فصلی بسیار زود به میوه دست پیدا کرد. شما حتی اگر از نشاء های دست ورزی شده این موسسه استفاده کنید به بهترین محصول دست پیدا می کنید .

شما وقتی قصد دارید یک مجتمع مسکونی زیبا و شیک داشته باشید طراحی و اجرای فضای سبز آن را به دست های توانمند همکاران ما در موسسه تولیدی گل و گیاه ایرانیان بسپارید و از فضای ایجاد شده تمام لذت را ببرید.
تولید انواع نشاء فصلی خارجی
تولید انواع نشاء فصلی داخلی
طراحی انواع فضاهای سبز
اجرا و طراحی فضاهای سبز

_____________________

****
****
تهران ، بازار گل شهید محلاتی ، روبروی سالن دوم شرقی ، موسسه تولیدی گل و گیاه ایرانیان

__________________________
کد آگهی : 106963
بازدید : 10626
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10626
Your رای: