فروش دستگاه تصفیه هوا-فروش دستگاه تصفیه هوا و تولید اکسیژن نئوتک

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

** فروش ویژه و استثنایی دستگاه تصفیه هوا ( air purifier ) توسط شرکت چرمه شیز ( نماینده رسمی محصولات تصفیه هوای نئوتک ) **

به دلیل آلودگی های زیاد امکان بهره مندی از هوای پاکیزه برای افراد بسیار کاهش یافته است از این رو سیستم های تصفیه هوا و تولید اکسیژن نئوتک ( neo.tec ) در راستای تولید هوای پاک می توانند بسیار موثر باشند چرا که با استفاده از آن می توانید در هر مکانی که حضور دارید هوای تمیز کوهستانی را تنفس کنید .

**ویژگی های دستگاه :

1-قابل حمل بوده و به راحتی میتوان در اتاق ، ماشین و ... استفاده کرد .

2-تازه نگه داشتن هوا و از بین بردن بوی نیکوتین سیگار و دیگر آلودگی های هوا

3-هنکام کار صدایی ایجاد نمی کنند .

4-این دستگاه با جذب غبار موجود در هوا ، رفع باکتری های بیماری زا ، خنثی سازی بوهای نامطبوع و همچنین آزاد کردن اکسیژن فعال غنی شده ، ظرفیت اکسیژن خون را زیاد کرده از این رو به سلول ها زندگی می بخشد .

5-افزایش متابولیسم بدن

6-با تنفس اکسیژن و هوای سالم خستگی رفع شده و عوارضی مانند سر درد ، کم خوابی ، افسردگی ناشی از اختلال در اعصاب مرکزی بهبود یافته و از بین می رود .


** مزیت های کاریرد دستگاه تصفیه هوا در زمینه کمک درمانی تاثیر گذار در :

بیماری های آلرژیک ، تنفسی ، قلبی ، فشار خون ، سینوزیت ، میگرن / تاثیر مثبت و بسیار خوب در شادابی و سلامت پوست / تاثیر مطلوب ضد افسردگی / زیاد شدن انرژی و هوشیاری / بهبود کمیت و کیفیت خواب

**از دیگر محصولات این مجموعه :

دستگاه بهداشت در منزل – ضدعفونی کننده ( disinfectants ) و بوگیر توالت و یخچال – تصفیه هوای همراه و شخصی – نظافت حیوانات خانگی -از بین برنده حشرات موذی – سیستم بخور سرد .

** بسیار مناسب جهت مکان های کوچک ، بزرگ سرپوشیده و همچنین پر تردد مثل بیمارستان / مدرسه / مکان های ورزشی / اداره ها و غیره.

** در مورد یون منفی و یونیزاسیون ( ionization ) :

یون منفی در واقع اتم اکسیژن با 1 الکترون مازاد است که برای ایجاد حس بهتر به ما کمک می کنند . از انجا که در هوا ذراتی با بارهای منفی و مثبت وجود دارد لذا با تجمع ذرات با بار مثبت یون مثبت و از تجمع ذرات با بار منفی یون منفی بوجود می آید . با افزایش یون های غیر منفی و مثبت در هوا اشخاص دچار بیماری هایی مانند افسردگی ، سر درد ، سستی و رخوت می شوند . بنابراین تخلیه الکتریکی ولتاژ بالا به وسیله عملکرد میله الکترود باعث تولید میزان زیادی یون منفی میشود که این یون ها با چسبیدن به ذرات مسموم و آلوده معلق در هوا ، محیط را از وجود آلینده ها تمیز میکند .

یونیزاسیون : نوعی روش درمان است که به منظور معالجه آلرژی از طرف سازمان (fad:food and drug administration ).

با تحقیقات و بررسی های صورت گرفته از سوی پژوهشگران مجله good house keeping در مارچ ** ثابت شد که کلیه دود درون یک فضای بسته توسط یون های منفی از بین میرود .

** توجه نمایید که سیستم های نئوتک همگی دارای استانداردهای جهانی osha – fda – who – iso ** می باشد .

فکس : 021.**7
کد آگهی : 105770
بازدید : 18278
★★★★★★★★★★ 5/ 5 18278
Your رای: