کاشت موتخصصی ترین مرکز کاشت موکاشت موی متراکم متخصص کاشت موی متراکم FUT متخصص در مزوتراپیFIT کاشت موی متراکم لیزر موهای زائد کاشت موی طبیعیترمیم موی طبیعیBHT کاشت موی کاشت موی اف آی تی-تخصصی ترین مرکز کاشت مو - کاشت موی متراکم - لیزر موهای زائد

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تخصصی ترین مرکز کاشت مو (Hair transplantation ) با روش BHT یا Body Hair Transplant – کاشت موی متراکم اف آی تی FIT - لیزر موهای زائد در اولین مرکز کاشت موی بین المللی در ایران

کاشت موی BHT در واقع تکنیکی است که در آن از موهای قسمت های مختلف بدن از قبیل سینه – کمر – ران – ناحیه شرمگاهی و کلیه قسمت هایی ازبدن که موی قابل برداشت دارد به شکل گرافت های مجزا و با روش پانچ برداشت و در قسمت های مورد نیاز کاشت می شود .

از ویژگی های بسیار خوب این روش این است که موهای کاشت شده دقیقا مانند قبل به رشد خود ادامه داده و همه حالت های وز ، کوتاه بودن و ... حفظ می نماید . به این ترتیب این روش برای پرپشت کردن و استتار مو و همچنین برای افرادی که بانک موی مناسب در پشت سر و کناره های سر ندارند بسیار مناسب می باشد .

مرکز پزشکی آمیتیس مفتخراست که کلیه خدمات مربوط به کاشت و ترمیم موی طبیعی را با استفاده از مدرن ترین تجهیزات کاشت مو و طبق جدیدترین روش های روز دنیا همراه با ارائه خدمات توریستی – اقامتی و گردشگری با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می نماید .

از دیگر خدمات این مرکز :
لیزر موهای زائد – یکی از مهم ترین دلایلی که افراد به کلینیک های پوست و لیزر مراجعه می کنند از بین بردن موهای زائد می باشد . از آنجا که استفاده از روشهای سنتی در از بین بردن فولیکول مو تاثیر چندانی ندارد بنابراین استفاده از روش هایی از قبیل کرم های موبر ، اپیلاسیون ، اپی لیدی ، تراشیدن ، بند انداختن و ... باعث بازگشت موها با همان تعداد ، ضخامت و رنگ قبل می شوند .

مرکز تخصصی کاشت موی متراکم اف آی تی و اف یو ای FUE – کاشت مو بدون عمل جراحی

کاشت موی متراکم اف یو تی FUT یا کاشت مو با عمل جراحی

متخصص در مزوتراپی PRP پی آر پی – Mesotherapy


از دیرباز افراد همواره با مشکل کم مویی و طاسی مواجه بوده اند که عوامل مختلفی از قبیل عوامل ژنیتیکی – موروثی – شهر نشینی – استرس و ... می تواند تاثیر بسیاری در افزایش این مشکل داشته باشند . شما با مراجعه به این مرکز و مشاوره می توانید با بهترین روش ها بهترین درمان را داشته باشید .

----------------------------------------------
http://www.amitismc.com/
http://www.amitismc.ir/
_instagram.com/_amitisclinic
کد آگهی : 103096
بازدید : 24308
★★★★★★★★★★ 5/ 5 24308
Your رای: