محافظ جان-تامین و توزیع محصولات اشنایدر فرانسه در سراسر تهران

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
آقای صادقی
آدرس
شهر تهران-لاله زار جنوبى بالاتر از كوچه ملانوروزى پلاك ٩٠ فروشگاه تابان الكتريك
تلفن
02133116100 - 02133115100 - 02133955600
موبایل
09102457004 - 02133975200 - 02133955400

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

.کیفیت و کارایی بی نظیر محصولات اشنایدر در دنیا ثابت شده است و به همین دلیل است که برند اشنایدر جزء برندهای محبوب در سراسر دنیا میباشد .

اشنایدر الکتریک، (Schneider Electric) شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. این شرکت برای پیش برد اهداف بلند مدت و پایدار و همچنین بالا بردن بهروری خود کارخانجاتی در قاره های مختلف جهان تأسیس کرده که محصولاتی تحت لیسانس و با نظارت شرکت اصلی تولید می کند. این کارخانجات به گروه اشنایدر الکتریک شهرت یافته است و همگی تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند و محصولات با کیفیت اول جهانی تولید می نمایند.

شرکت اشنایدر الکتریک یکی از فعالترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا است. این شرکت با سابقۀ چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این شرکت در حوزۀ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر فعالیت وِیژه ای دارد. یکی از شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه برق صنعتی است که عمده ترین و پر کاربرد ترین محصولات آن در این بخش عبارتند از:

کنتاکتور اشنایدر ، بیمتال اشنایدر ، کلید حرارتی اشنایدر ، کلید کامپکت اشنایدر ، کلید مینیاتوری اشنایدر ، انواع شاسی اشنایدر ، سافت استارتر اشنایدر ، تایمر اشنایدر ، خازن اشنایدر ، چراغ سیگنال اشنایدر ، کنترل فاز اشنایدر و ...

از آنجایی که امروزه محصولات تقلبی اشنایدر به شدت در بازار ایران زیاد است ، در همین راستا یکی از برترین مرکز پخش و فروش محصولات اشنایدر در ایران فروشگاه « تابان الکتریک » در تهران است که با کادری مجرب و حرفه ای به فعالیت در این زمین میپردازد .

فروشگاه تابان الکتریک به منظور ارائه محصولات اصل و اورجینال به دنبال جلب رضایت مشتریان میباشد .
کد آگهی : 101656
بازدید : 45415
★★★★★★★★★★ 5/ 5 45415
Your رای: