سیم کشی- دزدگیر اماکن بیسیم - بهرام نادمی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بهرام نادمی
آدرس
-خیابان پیروزی،خیابان دوم نیرو هوایی،فرعی شماره 37،شماره 46،واحد 1
تلفن
09121990112,0213325063,02177162171
موبایل
9361990112

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

، دزدگیر اماکن بیسیم ، دزد گیر اماکن بی سیم ، دتکتور ، اعلام حریق ، اعلام نشت گاز ، ریموت ، چشمی بیسیم ، سنسور درب ، یا پنجره ، ازیر سیرن ، منبع تغذیه ، سوییچینگ ، باطری بک آپ ** هدف گروه ایمن الکترونیک یکتا ایجاد فضایی امن و آرام برای شما است **
یکی از محصولات این شرکت دزدگیر مکان های بیسیم است که علاوه بر اینکه سیستم آن به صورت بیسیم سرقت را اعلام میکند ، این قابلیت را دارد که دتکتورهای اعلام حریق و آتش و همچنین نشت یاب گاز بر روی آن نصب گردد.

پک یا بسته اصلی آن شامل موارد زیر است :

•دستگاه مرکزی
•دو عدد ریموت
•1 عدد چشمی بیسیم
•1 عدد سنسور درب و یا پنجره
•آژیر سیرن
•منبع تغذیه سوپیچینگ (SMPS = switched – mode power supply )
•باتری بک آپ Backup

در جهت معرفی بیشتر محصول :

در حال حاضر از سیستم های بی سیم به دلیل امنیت بالا ، عدم خراب شدن و از کار افتادن دزدگیر به دلیل سیم کشی ، به طور قابل ملاحظه ای استفاده می نمایند.

منبع تغذیه سوپیچینگ و یا سوئیچر نوعی منبع تغذیه الکترونیکی است که یک تنظیم کننده جریان دارد که در زمان تغییر توان الکتریکی کارایی خیلی زیادی دارد . از مزیت های بسیار خوب این نوع منبع تغذیه راندمان بالای آن می باشد ، به این دلیل که توان مصرفی آن بسیار کم است . حجم و وزن اندک و همچنین ایجاد گرمای کمتر از دیگر ویژگی های سوئیچر است .

» سایر تصاویر برای این آگهی

کد آگهی : 101594
بازدید : 16182
★★★★★★★★★★ 5/ 5 16182
Your رای: